۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۸۸۳
رییس دفتر شورای نگهبان در چهارمحال و بختیاری:

کانون جنگ نرم دانشگاه ها هستند/ عصر کنونی بشریت به شدت محتاج معنویت و روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جعفری بروجنی گفت: امروز جنگ، جنگ ارزش ها و اعتقادات است که این جنگ، جنگی نرم است و کانون توجه آن در دانشگاه ها است که به دنبال ریشه کن کردن ارزش های اسلام و ایران است.
حجت الاسلام جعفري ، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی، رییس دفتر شورای نگهبان در چهارمحال و بختیاری در اولین نشست با فعالان فرهنگی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار که شب گذشته در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، گفت: ما یک موسی داشتیم که دست ملت را گرفت و آن را از تاریکی ها و ظلمات بیرون آورد.

 

وی ادامه داد: این روز یک روز الهی است و مبدا تحولی بسیار بزرگ در تاریخ این ملت و امت اسلام است.

 

حجت الاسلام جعفری بروجنی در ادامه به تمامی دانشجویان مطالعه تاریخ قبل از اسلام را توصیه کرد و افزود: شبکه های ماهواره ای تلاش دارند با تحریف آن دوران به این ملت ضربه بزند، نسل دانشگاهی باید تاریخ و کتاب های مربوط به آن دوران را مطلعه کند و باید بدانند محمدرضا پهلوی چه کسی بود و چه کرد.

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه به بیان نکاتی پرداخت و گفت: انسان در زندگی نمی‌تواند بی عقیده باشد زیرا که ریشه وجودی انسان عقیده است و زندگی بدون آرمان دست و پا زدن بیهوده است پس هرچه ملتی مبانی عقیدتی اش مستحکم تر باشد موفق تر خواهد بود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: ما امروز پزشک جسمی فراوان داریم اما پزشک روحانی بسیار کم داریم در صورتی که عصر کنونی بشریت به شدت محتاج معنویت و روحانیت است، این دو یک چیز بیرونی نیست بلکه یک حرکت درونی است و ما باید این حرکت را در درون خود شروع کنیم.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ما باید مبادی ورودی خود یعنی چشم وگوش را کنترل کنیم و اعتقادات خود را پرورش دهیم زیرا که مشکل امروز ما در این است.

 

وی در پایان گفت: امروز جنگ، جنگ ارزش ها و اعتقادات است که این جنگ، جنگی نرم است و کانون توجه آن در دانشگاه ها است که به دنبال ریشه کن کردن ارزش های اسلام و ایران است./831/202/ب2

ارسال نظرات