۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۴۹۱۱
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان:

مدافعان حرم مقابل دین‌سازی‌های شیطانی ایستاده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تویسرکانی گفت: با ورود مدافعان حرم به عراق و سوریه از دین سازی های شیطانی گروهک‌های تکفیری و سلفی جلوگیری شده است.
حجت الاسلام تويسرکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان امروز در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی با بیان این‌که شهدای جبهه مقاومت اسلامی جزو مظلوم‌ترین شهدای تاریخ اسلام و تشیع هستند، اظهار داشت: اگر فرهنگ شهادت نبود، بی‌شک هیچ کدام از عتبات عالیات نیز حفظ نمی شد.


وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت در جوامع اسلامی و شیعی هستند، افزود: اکنون شیطان با توسل به دسیسه های استکباری و صهیونیستی، بساط گمراهی خود را توسط گروه های تکفیری در سوریه، عراق و برخی کشورهای دیگر پهن کرده تا بتواند از سعادت بشری جلوگیری کند.


حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: با ورود مدافعان حرم به عراق و سوریه از دین سازی های شیطانی جلوگیری شده است، شهادت مکان و زمان نمی شناسد بلکه در هر کجایی که دین الهی در خطر باشد در آن محل و زمان فرهنگ شهادت رواج پیدا می کند.


نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان با اشاره به اهداف دشمنان در راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی گفت: تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش به منظور کاهش قدرت اسلام و انقلاب بوده که در سایه خون شهیدان، به اهداف خود نرسیده و استکبار و صهیونیسم و نقشه های ابلیسی آنان با شکست مواجه می شود.


وی با بیان این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه ولایت فقیه حاصل شده است، افزود: هم اکنون آحاد مردم باید پشت سر ولایت حرکت کرده و با درک رهبری های رهبر معظم انقلاب، به سمت خوشبختی و سعادت حرکت کنند.


حجت الاسلام تویسرکانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مکان و زمانی برای شهادت تعریف نشده است، اظهار داشت: بازکردن راه سعادت برای بشریت و ممانعت از بسته شدن راه خداپرستی مهم ترین فلسفه شهادت است. درک فلسفه شهادت مهم ترین وظیفه امروز همگان است.


نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان تصریح کرد: اگر این نکته اساسی از سوی فرهیختگان در جامعه مورد روشنگری قرار نگیرد، شاید جفای بزرگی به شهدا و خون آنان شود. شهدا به منظور ناکام گذاشتن دسیسه های شیطانی وارد عمل شده و با نثار خون خود موجب ناکامی شیطان می شوند.


وی ورود به عرصه دین و ساختن ادیان و فرقه های کاذب را از دیگر اهداف دشمنان دانست و ادامه داد: پشت صحنه جنگ فیزیکی با دشمنان، فساد، تجمل، مواد مخدر، شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، عوامل فحشا و فساد نهفته و دشمنان با استفاده از این موارد به دنبال جلوگیری از سعادت بشری هستند.


بنابر این گزارش، شهیدان علی کنعانی، امین کریمی، امیر لطفی، محمود رضا بیضایی، سید عبدالصمد امام پناه، محمدرضا فخیمی، عباس عبداللهی ، وحید نومی، حجت اصغری، حامد جوانی، مهدی علیدوست، اسماعیل کریمی، احمد اعطایی، محسن فرامرزی، محرم علیپور و روح الله طالبی شهدای مدافع حرم از استان آذربایجان‌شرقی هستند./935/202/ب2

ارسال نظرات