۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۹۸۱

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در تیپ 83 امام جعفر صادق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با حضور فرماندهان و ارکان گردان های امام حسین(ع) تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی در نمازخانه این تیپ برگزار شد.
تيپ امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آیات پایانی سوره فتح اشاره کرد و گفت: این آیات ویژگی های یاوران رهبر امت و فرماندهی اسلام را بیان می کند.

 

وی افزود: نیروهای توانمند بدون وجود رهبر و رهبر نیز بدون نیروهای توانمند کاری نمی توانند بکنند و در صورتی که با هم باشند، شکست ناپذیرند.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: یکی از خطراتی که نظام را تهدید می کند، اینست که بعضی از مهره هایی که که یک روز در نظام اعتباری داشتند، امروز پرچمدار جریان انحراف شوند و علیه رهبری و قانون اساسی سخن بگویند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و ملاک های تقید و تعبد به اسلام، تبعیت محض از ولایت فقیه، عدم سازش با مستکبران، روحیه خدمتگزاری به مردم و توانمندی را از حمله ملاک های انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفند برشمرد./1330/103/ب2

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات