۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۱۵۵۵۲
معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

فرزندان شاهد در برنامه چشم انداز باید پیشگام باشند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در چشم انداز بیست ساله فرزندان شاهد و ایثارگر باید به نحو احسن ایفای نقش کرده و مراتب بالای علمی و ورزشی را به بهترین وجه کسب کنند.
فرزندان شاهد در برنامه چشم انداز باید پیشگام باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شفیع صدری، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز در مراسم تجلیل از فرزندان دانش آموز نمونه، خانواده شهدا و ایثارگران شهرری که در کانون فرهنگی سمیه به همت بنیاد شهید شهرری برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در چشم انداز بیست ساله تبیین کردند که ایران در پایان این برنامه باید قدرت علمی آسیا باشد و در همین راستای دانش آموزان را به تهذیب، تحصیل و ورزش سفارش کردند.

 

حجت الاسلام صدری بیان داشت: در اجرای چشم انداز لازم به همت و تلاشی مضاعف از سوی جوانان است تا بتوانند برنامه رهبر معظم انقلاب را جاری و ساری کنند.

 

وی افزود: از فرزندان شاهد و ایثارگر انتظار بیشتری در زمینه تحقق این مهم می‌رود چرا که پدران آنان در میدان حق علیه باطل شجاعانه جنگیدند و عزت جامعه اسلامی را برای همگان به ارمغان آوردند به همین دلیل دانش آموزان شاهد دارای جایگاه ویژه و برجسته در اجرای این امر خطیر هستند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ابراز کرد: امروز عظمت انقلاب اسلامی مدیون جانفشانی و ایثار شهدای جان بر کفی است که پرچم عزت و افتخار ملت را با همه قدرت به احتزاز در آوردند از این رو فرزندان معزز شهدا در به احتزاز در آوردن پرچم علم و پیشرفت باید بسیار کوشا عمل کنند.

 

حجت الاسلام صدری گفت: امام علی(ع) فرمودند شما در راه خدا پیکار و جنگ کنید تا برای آیندگان مجد و عظمت را به ارث باقی گذارید مجد و عظمت امروز ایران به دلیل پدران قهرمان شما است چرا که آنان ستارگان درخشان تاریخ محسوب می‌شوند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چشم انداز بیست ساله فرزندان شاهد و ایثارگر باید به نحو احسن ایفای نقش کرده و مراتب بالای علمی و ورزشی را به بهترین وجه کسب کنند./813/202/ب1

ارسال نظرات