۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۵۷۰۴
حجت الاسلام محمدیان:

برجام داخلی احیای فتنه گران و سازش با آمریکا را دنبال می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با بیان این که عده ای می خواهند با طرح برجام داخلی راه نفوذ با فتنه گران و سازش با آمریکا را باز کنند، گفت: امروز کسانی که به دنبال برجام داخلی هستند می خواهند از این راه فتنه گران را دوباره برگردانند و راه سازش با آمریکا را هموار کنند.
حجت الاسلام محمد محمديان، رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ظهر امروز سه شنبه 20 بهمن در نشست سه هزار نفری مسؤولان بسیج دانشجویی کشور در مصلی تهران، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف خود با دانشجویان به این امر اشاره کرده اند که به دانشجویان امیدوار هستند.


وی افزود: امروز مجموعه بسیج دانشجویی با صلابت به کار خود ادامه می دهند و امروز بدون شک بسیجیان با قدرت به پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی می پردازند.

 

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: در دنیا افتخارات مختلفی وجود دارد اما بزرگترین افتخار را خداوند به سینه مومنان زده است که آن مدال یاوران دین خداست.

 

وی اضافه کرد: بسیجی یعنی یاور دین خدا، کسی که از همه هستی خود می گذرد و به یاری و حفاظت از دین خدا می پردازد.


حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: در تعریف بسیجی یک کلید واژه وجود دارد که آن پیشگام بودن است، انتظار ما از دانشجویان نیز این است که پیشرو و پیشگام باشند.

 

وی بیان داشت: پیشرو بودن به این معناست که فرصت ها و تهدیدها را بشناسیم، در تشخیص درست مسوولیت ها به خوبی عمل کند، در میدان عمل شجاعت و شهامت داشته باشد و فداکاری نیز کند.


نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها ادامه داد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هم هر دو ویژگی پیشرو بودن را دارند و باید از ایشان الگو گرفت از کلید واژه هایی که به ما معرفی می کنند استفاده کرد.

 

وی بیان داشت: امام راحل(ره) کلید واژه اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را معرفی کردند، در اسلام آمریکایی ایمان به خدا با زندگی طاغوتی همخوانی دارد اما در اسلام ناب محمدی قبل از هرچیز باید به طاغوت کفر داشت، یعنی اول لا اله باشد و پس از آن الی الله بیاید.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، ابراز داشت: امام راحل به خوبی اسلام آمریکایی را معرفی می کردند، ضمن اینکه کاملا نقش وهابیت را در منطقه آشکار می ساختند.

 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سه سال اخیر به موضوع بزک کردن آمریکا بسیار اشاره کردند، ایشان تلاش می کنند تا ذهن جوانان با این موضوع مهم معطوف شود، باید جوانان با این اتفاقات آشنا شوند و هوشیار شوند.

 

وی در خصوص برجام نیز گفت: ما امیدواریم برجام دستاوردهایی داشته باشد اما آنچه که مسلم است ما در این راه هزینه های زیادی را داده ایم و اگر پیروزی هم حاصل شده و سایه جنگ برداشته شده است حاصل مقاومت مردم می باشد.

 

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور تصریح کرد: امروز کسانی که به دنبال برجام داخلی هستند می خواهند از این راه فتنه گران را دوباره برگردانند و راه سازش با آمریکا را هموار کنند.


حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: شیفتگان آمریکا نیروهای مخلص را تندرو و افراطی معرفی می کنند و می خواهند در نهایت نیروهای انقلابی را از میدان به در کنند.

 

وی گفت: امروز حاشیه های برجام بیشتر از خود برجام است و عده ای نمی خواهند در خصوص روند برجام شفاف سازی کنند و بده بستان ها را با شفافیت بگویند.

 

حجت الاسلام محمدیان در پایان گفت: مردم ما در 22 بهمن قطعا جواب همه توطئه ها را خواهند داد و مانند همیشه در صحنه حاضر خواهند شد./856/پ202/ج

ارسال نظرات