۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۷۹۱
کارشناس مسائل سیاسی تبیین کرد؛

شاخصه‌های ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که راز ماندگاری و جاودانگی انقلاب این است که برخاسته از آموزه‌های اسلامی است، گفت: اگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جهان گسترش ندهیم و این مسائل محدود به کشور ایران شود، ارزش‌ها انقلاب اسلامی نیز در کشور از بین می‌رود.
حجت الاسلام ابوذر مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوذر مظاهری، کارشناس مسائل سیاسی، امروز در برنامه پلاک 57 رادیو معارف، به تبیین شاخصه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رمز ماندگار انقلاب اسلامی این است که برخاسته از آموزه‌های اسلامی بوده است، بنابراین همان گونه که اسلام در تاریخ جاودان مانده است انقلاب هم باقی خواهد ماند.

 

حجت الاسلام مظاهری با بیان این که راز ماندگار انقلاب به سبب پیروی از آموزه‌های اسلامی است، بیان کرد: هرچند بیشتر مردم را انقلاب را همراهی و یاری کردند، اما در این زمان شرایطی پیش می‌آید که برخی از افراد انقلابی نمی‌مانند و سد بزرگی برای اهداف انقلاب می‌شوند.

 

وی به رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره پایداری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند که اگر می‌خواهیم انقلاب به پیروزی برسد و ادامه حیات بدهد باید به مکتب اسلام روی بیاوریم، همچنین رهبر معظم انقلاب در سخنی بیان کرده است که اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: ما نمی‌توانیم از ماندگاری خودمان در انقلاب سخن بگوییم و توجه به اراده خدواند و آموزه‌های اسلامی در شکل‌گیری انقلاب نداشته باشیم.

 

وی با بیان این که شعار انقلاب برخاسته از آموزهای مکتب اسلامی و شیعی است، گفت: خداوند اراده است که مستضعفان رهبر و وارث زمین قرار دهند و انقلاب اسلامی با اراده خدواند همراه است، بنابراین انقلاب اسلامی حامی مستضعفان جهان بوده است و با ظلم و استکبار جهانی مبارزه می‌کند.

 

حجت الاسلام مظاهری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند که ما از هر مظلومی در دنیا دفاع می‌کنیم زیرا خداوند این هدف را برای ما تعیین کرده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: نظام استکباری درصدد است که تمام کشورهای جهان را مستضعف جلوه دهد، بنابراین اگر ما از مستضعفان جهان حمایت نکنیم، زیر سلطه استکبار جهانی قرار می‌گیریم.

 

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: ما نباید از مسیر انقلاب اسلامی و مسیر حق ناامید شود، هرچند دشمنان سعی می‌کنند مسلمان‌ها را از مسیر حق دور سازند، بنابراین مناسب است که ما پیروی از مکتب حق پیروی و اعتقادات خویش را تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام مظاهری به رهنمودهای امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی اشاره کرد، گفت: اگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جهان گسترش ندهیم و این مسائل محدود به کشور ایران شود، ارزش‌ها انقلاب اسلامی نیز در کشور از بین می‌رود./998/پ202/ی

 

ارسال نظرات