۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۶۰۱۶
امام جمعه اهر:

اتحاد و انسجام حول رهبری مؤلفه قدرت کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: دو قطبی سازی در کشور ایران راه ندارد و تمام سلایق با هدایت های رهبری در جهت پیشرفت کشور تلاش می کنند.
حجت الاسلام ناصر حاجي‌زاده، عضو شوراي اسلامي حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر و عضو شواری استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ولایت فقیه را سبب مشروعیت نظام و حکومت دانست و اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب روی کار آمدن نظامی الهی و مشروع بود.

 


وی ولایت فقیه را یک نعمت بزرگ الهی دانست که به برکت انقلاب در کشور اسلامی ایران طرح ریزی و اجرا شد و افزود: اجرای احکام شرعی در یک کشور و انجام واجبات به تمامه سبب مشروعیت نظامی نخواهد شد، اگر در رأس یک نظام ولایت فقیه نباشد آن نظام طاغوتی و نامشروع است.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه دستاورد بزرگ انقلاب را نظام ولایت فقیه و قرار گرفتن زیر پرچم اسلام عنوان و تأکید کرد: علت اصلی دشمنی استکبار با ایران و نظام اسلامی اسلامیت انقلاب و ملت ایران است، دشمنی استکبار با ملت ایران است.

 


وی صیانت از دستاورد اسلامیت نظام را وظیفه تمام اقشار جامعه و ملت ایران خواند و افزود: ملت باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند دشمن را مأیوس و نا امید کنند، حضور گسترده مردم عامل یأس دشمن است.

 


امام جمعه اهر همدلی و همزبانی را کلید توسعه کشور دانست و گفت: مردم و مسؤولان باید با همدلی و همزبانی و انسجام و وحدت تحت هدایت های رهبر انقلاب در راستای توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند، وحدت و انسجام کشور را قدرتمند خواهد کرد.

 


وی با اشاره به خطر دو قطبی سازی در کشور، آن را هدف دشمن برای ایجاد اختلاف و دو دستگی در کشور خواند و افزود: دو قطبی در کشور ایران راه ندارد، تمام سلایق با هدایت های رهبری در جهت پیشرفت کشور تلاش می کنند.

 


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که اگر وحدت در کشور نباشد پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اتفاق نمی افتد، افزود: دوقطبی و عدم اتحاد، دشمن را جری‌تر خواهد کرد، دشمن برای عملی کردن دو قطبی حتی از افراد سرشناس کشور استفاده می کند.

 

 

وی با اشاره به عظمت روحی و اعتقادی امام راحل، افزود: این اعتقاد الهی امام خمینی(ره) سبب تجمع مردم حول ایشان بود، ایشان از دشمنی دشمن حراسی نداشت و با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی می کرد و امروز خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای سبب یأس دشمن شده است./854/302/ب1

ارسال نظرات