۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۶۱۱۴
آیت الله دری نجف آبادی:

22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی دهه فجر را فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها دانست و گفت: دهه فجر، مظهر شکوه، عظمت و فداکارى ملت ایران اسلامی است و 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آلومینیوم ایران در اراک بیان داشت: 22 بهمن روزی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

دهه فجر فرصت بازنگری ارزش ها و آرمان ها

آیت الله دری نجف آبادی دهه فجر را فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها دانست و خاطر نشان کرد: دهه فجر، مظهر شکوه، عظمت و فداکارى ملت ایران اسلامی است و عزّت و سربلندی کشورمان را به همراه داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که دهه فجر به‏ دست ملت پیروز، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی پایه‏گذارى شد، خاطر نشان کرد: در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان، اسلام مجدد متولد شد و این دهه در تاریخ ایران اسلامی بی نظیر بود.

 

بهره مند شدن از امکانات کشور در مسیر پیشرفت و توسعه

امام جمعه اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام سختی ها و مشکلات فراوان با همت و بردباری امام راحل به پیروزی رسید و حفظ این انقلاب در گرو تولید با کیفیت و حضور در بازارهای جهانی است که متاسفانه بسیاری مدیران صنایع این مهم را جدی نمی گیرند.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امروز در ایران اسلامی باید از فرصت ها در راستای سازندگی کشور و رونق صنعت، کشاورزی و خدمات بهره مند شد و باید از تمامی امکانات موجود در کشور در مسیر پیشرفت و توسعه این مرز و بوم استفاده کرد.

 

مبنای حرکت باید الگوی اقتصاد مقاومتی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که به کارگیری از تمامی ظرفیت های تولیدی در نقاط مختلف کشور، ضمن حل مشکل بیکاری و اقتصادی مردم، امید و انگیزه را در جامعه زنده می کند، گفت: توسعه صنایع در تمامی نقاط کشور به خصوص استان های صنعتی به بازتعریف علمی و حمایت های ویژه دارد و مبنای حرکت باید بر الگوی اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

 

امام جمعه اراک با اشاره این که برنامه ریزی های مدون و کاربردی و استفاده از ظرفیت های موجود مهم ترین عوامل رشد و پیشرفت کشور چین بوده است، بیان کرد: دولتمردان و مسؤولان کشور نیز باید از برنامه ریزی ها و تمهیدات آن الگو برداری و با تمام قوا در راستای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان این که امروز مردم دنیا کشور چین را به عنوان دومین اقتصاد دنیا می شناسند و محققان پیش بینی کرده اند چین تا سال 2015 عنوان اولین اقتصاد دنیا به تصاحب می کند، گفت: کشور چین سالانه بیش از 20 میلیون تن آلومینیوم تولید می کند در صورتی که شرکت آلومینیوم ایران در طول 48 سال فعالیت خود کمتر از چهار میلیون تن از این محصول را تولید کرده است./842/202/ب1

ارسال نظرات