۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۳۱۶۱۳۳
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

رمز پایداری انقلاب اسلامی تبعیت از ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: رمز پایداری انقلاب اسلامی تبعیت از رهبری امام راحل است که آثار آن همچنان پابرجا است.
حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني‌پور، مدير حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: راهپیمایی گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن عزت و اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی را به همراه دارد.

 

حضور حماسی مردم بصیر ایران اسلامی

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان این که حضور حماسی و باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی22 بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی می‌ کند، خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در دنیا ما نمونه ایران نداریم و ایران نمونه است ودر دنیا تنها ایران است که سالگرد پیروزی انقلاب خود را گرامی می دارند.


مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که مردم در روز بزرگ و ماندگار 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام خمینی و شهدا تجدید پیمان می بندند، بیان کرد: در این روز بزرگ تمامی قشرهای مردم در سراسر این میهن اسلامی حضور پیدا می کنند تا دشمنان بدانند که مردم ایران همواره پایبند به نظام و آرمان های خود هستند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور رمز پایداری انقلاب اسلامی تبعیت از رهبری امام راحل است که آثار آن همچنان پابرجا است و در روز 22 بهمن ملت غیور ایران اسلامی با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر اقتدار خود را به نمایش جهانیان خواهید گذاشت.

 

 تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر این که راهپیمایی امسال، پرشور تر از از همه روزها وسال های گذشته خواهد بود، خاطر نشان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سبب وحدت و همدلی بیش از پیش ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان این که مردم و مسؤولان باید 22 بهمن را گرامی بدارند و این روز تاریخی به خوبی بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: روز ماندگار 22بهمن به نمایش وحدت و اقتدار ملی است که سبب تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

 

انقلاب اسلامی ایران بیانگر ارزش های ناب دینی در قرن معاصر

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی انقلاب ایران اسلامی رویدادی عظیم و تاریخی برشمرد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیانگر ارزش های ناب دینی در قرن معاصر است و استکبارستیزی و دفاع از مظلوم از مشخصه های مهم این انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه بیان کرد: در روز 22 بهمن ماه ملت همیشه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و در سایه رهبری مقام معظم رهبری دست بر دست هم می دهند و با وحدت و همدلی و همزبانی تمامی نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد./842/302/ب1

ارسال نظرات