۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۲۳۷
نماینده مجلس:

مردم با حضور حداکثری خود چشم طمع دشمنان را کور کردند

خبرگزاری رسا ـ کامران حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را روحیه بخش دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود چشم طمع دشمنان را کور کردند.
حسن کامران دستجردي

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به راهپیمایی با شکوه و حضور حداکثری مردم اصفهان و تشکر از مردم همیشه در صحنه، گفت: خدا به این مردم انقلابی خیر دهد که نظام، امام(ره) و رهبری را قبول دارند و هر چه صدمات بیشتری را می کشند و رنج های بیشتری را متحمل می شوند، مقاوم تر در مقابل دشمن می ایستند.

 

وی ادامه داد: وزرا، وکلا و مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند و هر روز بهتر از قبل به آنان خدمت کنند، امیدوراریم برخی مسؤولان وظیفه نشناس با دیدن این صحنه ها به خود بیایند، مردم همواره برای مسؤولان روحیه بخش هستند و همین مردم هستند که با حضور همیشگی خود در صحنه های دفاع از انقلاب چشم طمع دشمنان را کور می کنند.

 

رسانه های غربی نمی توانند دین باوری مردم ایران را درک کنند

کامران در پاسخ به پیش بینی رسانه های بیگانه در کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی امسال 22 بهمن، بیان داشت: رسانه های بیگانه رسانه های استکباری هستند و دین و ایمان ندارند، آن ها از درک واقعیات جامعه ایران عاجزند، نمی دانند که گاهی مردم حاضرند گرسنگی را تحمل کنند اما دین خود را از دست ندهند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که فرزندان و جگرگوشه های خود را در طول سال های انقلاب و جنگ تحمیلی داوطلبانه و با عشق به جبهه های نبرد حق علیه باطل می فرستادند، همگی دین باور بودند و رسانه های استکباری غرب نمی توانند در محاسبات خود دین باوری مردم را لحاظ کنند.

 

وی ابراز داشت: مردم ما و خانواده های شهدای ما عشق به شهادت و دینمداری را از امام خمینی(ره) آموختند، وقتی حضرت امام(ره) در هواپیما به سمت ایران می آمدند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نهایی برسد، وقتی خبرنگاران پرسیدند که چه احسلسی دارید، جواب دادند هیچ احساسی ندارم.

 

کامران تصریح کرد: خبرنگاران خیال کردند امام(ره) ایران را دوست ندارد، برای  امام(ره) تفاوتی نداشت که بدهند یا بگیرند، مهم برای امام(ره) اجرای تکلیف بود، در حالی که آمریکا و اسرائیل و رسانه های استکبار جهانی معنای اجرای تکلیف را نمی فهمند و نمی دانند که منظور امام(ره) چه بود، امام سجاد(ع) فرمودند "خدایا شکرت که دشمنان ما را از احمق ها قرار دادی"./869/203/ب1

ارسال نظرات