۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۶۳۲۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قابل ستایش است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خلق حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک می گوید و از حضور با صلابت، آگاهانه و پر شور اقشار مردم بصیر و ولایت‌مدار استان مرکزی در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می‌کند.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در اراک، بیان کرد: روز گذشته در یوم الله 22بهمن، بار دیگر ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی، پس از سی و شش سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

 

تجدید عهدی دیگر با آرمان‌های امام خمینی، رهبری عظیم الشان و شهیدان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در یوم‌الله 22 بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان‌های والای خمینی کبیر (ره) و رهبری عظیم الشان و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاه‌های راهپیمایی آمده بودند.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: روز گذشته سنگفرش خیابان‌های منتهی به محل‌های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی ملتی بیدار و استوار بود و هر نفر با سر دادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 را زنده می کرد.

 

ایران اسلامی تجلی‌گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این روز حماسه ساز، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی‌گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد.

 

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: روز گذشته در راهپیمایی با شکوه و بی نظیر 22بهمن ماه ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت سی و هفت سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با گام‌هایی استوار و قلب‌هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با مشت‌هایی گره کرده خروشیدند و فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین‌انداز کردند.

 

حضور آگاهانه و پر شور اقشار مردم در راهپیمایی 22بهمن

حجت الاسلام هاشمی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز سی و هفتمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک می گوییم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بیان کرد:  از حضور با صلابت، آگاهانه و پر شور اقشار مردم بصیر و ولایت‌مدار استان مرکزی در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می‌کند./842/302/ب3

ارسال نظرات