۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۱۶۷۷۸
مسؤول نهاد نمایندگی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران:

بقای اسلام مدیون مدیریت صحیح حضرت زینب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران با اشاره به ارتباط حضرت زینب و امام حسین، گفت: این ارتباط نه از نوع عاطفی، بلکه از روی ولایت مداری محض حضرت زینب بود و تبعیت ایشان از امام حسین نه به عنوان خواهرش بلکه به عنوان مطیع ولایت و امام زمان خود بود.
حجت الاسلام مهدي هدايتي دانشگاه تهران پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی هدایتی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه پردیس ابوریحان دانشگاه تهران شب گذشته در هیأت عاشقان ثارالله بسیجیان شهرستان پاکدشت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س)، گفت: شاید هر کس بتواند مجموعه ای را مدیریت کند، اما مدیریت در زمان بحران شرط است.

 

وی بقای اسلام را مدیون حضرت زینب دانست و بیان کرد: اگر بانوی کربلا، وقایع و بحران های پس از شهادت امام حسین(ع) را به درستی مدیریت نمی کرد، امروز خبری از اسلام نبود.

 

استاد دانشگاه تهران بیان کرد: اگر دفتر اول حوادث کربلا از سوی امام حسین(ع) نوشته شد، دفتر دوم کربلا را باید به نام حضرت زینب(س) ثبت کرد.

 

وی ارتباط حضرت زینب با امام حسین را فراتر از آنچه رسانه ها به عنوان رابطه عاطفی مطرح کرده اند، دانست و تصریح کرد: ارتباط زینب با برادرش از نوع ولایت پذیری بود و تبعیت حضرت زینب از حسین نه به عنوان خواهرش بلکه به عنوان مطیع ولایت و امام زمان خود بود.

 

حجت‌الاسلام هدایتی در پایان ابراز کرد: اگر این ارتباط از نوع عاطفی بود، مسائل کربلا خیلی زود باید به پایان می رسید و امروز خبری از اسلام نبود./804/203/ب1

ارسال نظرات