۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۱۶۸۵۹
در هفته دوم اسفندماه؛

نخستین گردهمایی طلاب خواهر غیرحضوری جامعة‌الزهرا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت تربیتی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) از برگزاری نخستین گردهمایی فرهنگی ویژه خواهران طلبه غیرحضوری جامعة‌الزهرا(س) در ۱۲ اسفند ماه به مدت سه روز خبر داد.
گردهمايي طلاب خواهر

معصومه ظهیری، سرپرست معاونت فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که جامعة الزهرا(س) یکی از نخستین حوزه‌های علمیه خواهران کشور است که امکان تحصیل غیرحضوری در سطوح عالی حوزه را برای خواهران غیر بومی استان قم فراهم کرده است، گفت: در حال حاضر بیش از 15 هزار طلبه در جامعة الزهرا(س) مشغول به تحصیل هستند که نیمی از این طلاب را طلاب خواهر غیرحضوری تشکیل می دهند.

 

وی افزود: حوزه علمیه خواهران جامعة الزهرا(س) با مجهز بودن به استودیوهای تخصصی صدا و تصویر منابع مورد نیاز درسی طلاب را از طریق سی دی و نرم افزارهای آموزشی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و به این ترتیب کیفیت تحصیل طلاب غیر حضوری در مقایسه با طلاب حضوری تفاوت چندانی نمی‌کند.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و تربیتی جامعة الزهرا(س) با بیان اینکه در سال جاری برای اطلاع از نیازها و درخواست های طلاب غیر حضوری نخستین گردهمایی طلاب غیر حضوری جامعة الزهرا(س) در 12 اسفندماه به مدت سه روز در این مرکز برگزار می شود، تصریح کرد: در این گردهمایی یک هزار و 200 نفر از خواهران طلبه دوره عمومی ساکن قم و خواهران طلبه ورودی سال 93 و 94 سایر استان ها حضور خواهند داشت.


وی با اشاره به اینکه روزهای 13 و 14 اسفند ماه، ویژه مدعوین استان ها است، ادامه داد: این همایش ها با موضوعات اخلاقی و تربیتی و فرهنگی خواهد بود و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در این همایش حضور خواهند داشت.

 

ظهیری با بیان اینکه زمان ثبت نام برای حضور در این گردهمایی از 27 تا 30 بهمن ماه است، ادامه داد: همچنین طلاب خواهری که به صورت حضوری در جامعة الزهرا(س) مشغول به تحصیل هستند و تمایل دارند در این گردهمایی شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت جامعة‌الزهرا(س) و با مراجعه به لینک بارگذاری شده از نحوه ثبت نام و دیگر برنامه های همایش مطلع شوند.

 

وی یادآور شد: امید است برگزاری این گردهمایی بتواند در افزایش کیفیت و ارتقای خدمات جامعة الزهرا(س) به طلاب خواهر غیر حضوری اثر گذار باشد و بتواند زمینه افزایش کیفیت خدمات آموزشی و فرهنگی این مرکز را فراهم کند./968/302/ب2

ارسال نظرات