۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۹۵۱

تحصیل بیش از 100 طلبه در مدرسه علمیه ریحانه الرسول

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد گفت: 105 طلبه خواهر در این مدرسه در سطح دو مشغول تحصیل هستند.
مدرسه علميه خواهران

مریم نوری، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه ریحانه الرسول نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

 

وی با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه، افزود: میزان استقبال از مدرسه علمیه خواهران شهرستان نورآباد چشمگیر است.

 

نوری با اشاره به روزهای اولیه آغاز نام نویسی، عنوان داشت: انتظار می رود در طول مهلت نام نویسی متقاضیان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی دارا بودن معدل حداقل 12، سن حداکثر 30 سال و مقطع تحصیلی دیپلم به بالا را از شرایط متقاضیان برای ورود به مدارس علمیه بیان کرد و گفت: داوطلبان دارای مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به نسبت تخفیف سنی برای آنان درنظر گرفته می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به فعالیت مدرسه در سطح دو حوزه، خاطرنشان کرد: هم اکنون 105 طلبه خواهر و بومی در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: در راستای سال تحصیلی جدید 30 طلبه جدیدالورود از بین متقاضیانی که دارای شرایط مورد نظر باشند پذیرفته خواهد شد.

 

نوری کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ورودی حوزه های علمیه و موفقیت در مصاحبه حضوری را ملاک پذیرش طلاب بیان کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مصاحبه ورودی پس از برگزاری آزمون کتبی، با حضور ناظران استانی و از سوی مدرسه شهرستان برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد یادآور شد: این مدرسه علمیه از سال 91 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و سال آینده نخستین دوره از طلاب این مدرسه فارغ التحصیل می شوند./9459/302/ب1

ارسال نظرات