۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۷۰۷۹
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله:

اسلام آمریکایی تولید مثلث شوم آمریکا، انگلستان و صهیونیست است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: اسلام آمریکایی تولید مثلث شوم آمریکا، انگلستان و صهیونیست است که از دل آن یک مثلت میدانی و عملیاتی بیرون آمد که یک ضلع آن اسلام آمریکایی یعنی همان اسلام وهابیت، تکفیری و داعشی که کانون آن در عربستان است.
حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسؤول نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سه شنبه شب در همایش بصیریتی مدیران و فرماندهان بسیج در سالن شهدای پاسدارناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان همه قرآن را سیاسی خواند و گفت: قرآن برای اداره زندگی بشر آفریده شده است و سیاست نیز همان  مدیریت و اداره امور بشر است.

 

وی افزود: قرآن کتاب کامل و جامعی است و اسلام نیز شریعت کاملی است اما برخی از از آیان قرآن با نگاه امروزی سیاسی و اندیشه سیاسی جزء با داشتن شمّ و فهم سیاسی نمی شود پیام آن را درک کرد و این آیات سیاسی قرآن را بدون فهم و درک و شمّ سیاسی و داشتن قدرت تحلیل سیاسی نمی شود فهمید.  

 

وی از آیه 102 سوه نساء به عنوان یکی از آیات سیاسی قرآن نام برد و افزود: این آیه رآن یک بیدار باش است که می فرماید کفار و مشرکین و دشمنان شما دوست دارند و آرزو می کنند تا شما غفلت کنید و خوابی فرا گیرد از داشته ها و کانون های اقتدار نشانه قدرت شما است غافل شوید به طوری که احساس کنید دست شما خالی است که در این صورت است که گرفتار گرگ خواهید شد.

 

به گفته وی، خصلت گرگ درندگی است به طوری که  خصلت کفار و مشرکین و دشمنان اسلام نیز گرگ صفتی است.

 

حجت الاسلام علیزاده گفت: امسال سوره نساء در قرآن زیاد و دست ما در این زمینه خالی نیست اما افسوس آن گونه که باید و شاید پیام قرآن را دریافت کنیم، دریافت نمی کنیم.

 

نهج البلاغه دریایی از معرفت و معنا است

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله نهج البلاغه را دریایی از معرفت و معنا دانست و افزود: نهج البلاغه در حوزه های مدیریت و سیاسی و نظامی و امنیتی و اطلاعاتی ناب ترین فرضیه ها و تئوری ها را و کاربرد ها ار امیر مومنان در نهج البلاغه دارد چون شرایط آن زمان امیرمومنان به ویژه 4 سال و 4 ماه درگیر مدیریت و حکومت داری بود شرایطی شبیه شرایطی که ما امروز داریم بودو اصلا مانند این است که برای امروز ما نسخه پیچیده است.

 

به گفته وی عهد نامه مالک اشتر غوغا است به طوری که بیگانگان می گویند نسخه بی بدیلی است مانند آن نیامده است.

 

حجت الاسلام علیزاده از خطبه 27 نهج البلاغه از آتشین‌ترین و انقلابی ترین و پرشورترین خطبه نهج البلاغه نام برد و افزود: این خطبه مشهور ترین خطبه امیرمومنان در نهج البلاغه است  که می گوید قسم به خدا قوم و ملتی که دست روی دست بگذارد و به دشمن اجازه بدهد حریم خانه اش شود و بعد بخواهد در خانه خودش با دشمن درگیر شود تا او را از خانه بیرون کند این قوم و ملت ذلیل و خور است چرا که حتی اگر موفق شود دشمن را از خانه بیرون کند باز هم صاحب خانه خسارت دیده است.

 

ملتی راست قامت و استوار و ماندگار و جاودانه است که و قلم پای دشمن را در ورای مرزهای خانه بشکند

وی افزود: از نظر امیرمومنان(ع) قوم و ملتی عزیز و راست قامت و استوار و ماندگار و جاودانه است که با آمادگی و هوشیاری و اتحاد و انسجام  قلم پای دشمن را در ورای مرزهای خانه بشکند و اجاره ندهند دشمن به مخلیه اش خطور کند که بخواهد به حریم کشور وارد شود.

 

به گفته وی، اگر دشمن حماقت کرد و خواست وارد کشور شود در همان پشت مرزها دشمن را نابود کرده و اجازه ندهد به کشور وارد شود و یا بخواهد به کشور نفوذ کند.

 

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: دشمن، دشمن است انتظار دوستی نباید از دشمن داشت و باید مراقب بود آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به یکی از قصیده ای پروین اعتصامی تحت عنوان گرگ و شبان گفت: چوپان خوابش برد و گرگ در کمین نشسته منتظر فرصت بود و اگر گرگ گله گوسفند چوپا خواب مانده را ببیند و ندرد گرگ نیست و همه را نابود کرد، چوپان از خواب بیدار شد و دنبال گرک کرد تا او را تنبیه کند.

 

وی افزود: پروین اعتصامی از زبان گرگ، چوپان را به چالش می کشد که چرا گرگ را می زنی، خود را باید بزنی که چرا غفلت کردی، بنابراین اگر گرگ، گله بی نگهبان و چوپان خواب رفته را ببیند و ندرد گرگ نیست و در چنین حالتی از آمریکا و انگلستان و اسرائیل و حتی از فرانسه چه انتظاری می توان داشت.

 

 امام را نباید فقط یک شخصیت تاریخی دانست، امام یک راهبرد و نقشه راه و یک اندیشه است

وی با اشاره به اعلام خطر تحریف امام از سوی رهبر معظم انقلاب در14 خرداد امسال در جوار حرم امام راحل گفت: معظم له تنها راه مقابله با خطر تحریف امام را بازخوانی اصول مکتب امام و امام شناسی دانست.

 

حجت الاسلام علیزاده یاد آور شد: معظم له در ادامه فرمود، امام را نباید به عنوان  فقط یک شخصیت تاریخی دانست چرا که امام یک راهبرد و نقشه راه و یک اندیشه است و این در حالی است که برخی به دنبال این هستند که فقط قصه تاریخی امام را بگویند و آرمان ها و ارزش ها و اصول مکتب امام را به تاریخ بسپارید و یاد آوری کنید چون الان زمان دیگری است و جامعه داخلی و خارج اندیشه ای تند و تیز امام را بر نمی تابد.

 

وی با اشاره به این که برخی این گونه امام را می خواهند گفت: معظم در ادامه تصریح کرد، این غلط است چون امام یک قصه تاریخی نیست و در ادامه بحث تحریف امام را هشدار می دهد و می فرماید این خطر بزرگی است و تنها راه خارج شدن از این خطر بازخوانی اصول مکتب امام به ویژه برای نسل جدید است و بعد می فرماید، عده ای فقط می خواهند شخصت تاریخی امام را خشک وخالی برای اثر گذاری امروز و فردا می خواهند.

 

حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: در ادامه رهبر معظم انقلاب می فرماید بعد ا مطالعات 7 اصول از مکتب امام راحل است که هیچگاه نباید از آن غافل شد ، اثبات اسلام ناب محمدی در نفی اسلام آمریکایی است.

 

اسلام آمریکایی تولید مثلث شوم آمریکا، انگلستان وصهیونیست است

وی افزود: اسلام آمریکایی تولید مثلث شوم آمریکا، انگلستان و صهیونیست است که از دل آن یک مثلت میدانی و عملیاتی بیرون آمد که یک ضلع آن اسلام آمریکایی یعنی همان اسلام وهابیت، تکفیری و داعشی که کانون آن در عربستان است.

 

به گفته وی ضلع دوم آن اسلام اتو کشیده لیبرالیزه شده و سکولاریزه شده اردوغانی و ترکیه ای است که آبشخور هردو همان مثلت شوم اول است، بنابراین اگر امروز عربستان فرمتی را در منطقه ایجاد کرده کسی به فکر فلسطین و قدس و اسرائیل نیست و ایران و شیعه را جایگزین کردند.

 

حجت الاسلام علیزاده گفت: ترکیه امروز اعلام کرده است ما به دنبال حل مشکلات و مسائل خود با اسرائیل هستیم و این در حالی است که ما از قبل این موضوع را می دانستیم که همه با هم هستند به ویژه امروز که در منطقه و سوریه با شکست های سنگین روبرو هستند.

 

وی افزود: رهبر معظم می فرماید اسلام آمریکایی دو شاخه، یک شاخه سکولار و یک شاخه ارتجاع دارد، ضمن این که رهبر معظم انقلاب 16 سال قبل نیز هشدار داد ما در داخل خیلی باید مراقب انفعال و ارتجاع که دو روی سک سکه هستند باشیم./1307/202/ب3

ارسال نظرات