۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۱۱۳
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

حضور مردم در انتخابات موجب استحکام امنیت داخلی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه قزوین گفت: حضور میلیونی اقتدار و امنیت نظام اسلامی را حفظ و فتنه‌ها و آشوب‌های داخلی را خنثی می‌کند و موجب پیشرفت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌شود.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به لزوم حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور مردم در انتخابات دلیل بر پشتیبانی آنها از انقلاب است و زمانی که حداکثری در انتخابات حاضر می‌شوند می‌خواهند ثابت کنند که حامی خون شهدا و خط امام(ره) هستند.

 

وی در ادامه افزد: حضور مردم در انتخابات موجب یأس و ناامیدی در دشمنان و کوتاه کردن دست آنها و خوشحالی دوستداران نظام و مستضعفان جهان، حزب الله لبنان، حماس، و مدافعان سوریه و لبنان می‌شود.

 

حضور مردم در انتخابات موجب استحکام امنیت داخلی می‌شود

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب استحکام امنیت داخلی می‌شود ابراز کرد: حضور میلیونی اقتدار و امنیت نظام اسلامی را حفظ و فتنه‌ها و آشوب‌های داخلی را خنثی می‌کند و موجب پیشرفت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌شود.

 

این کارشناس حوزوی با تاکید بر اینکه شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نخواهد کرد، بیان داشت: ما امروز با به نتیجه رسیدن برجام بیشتر از گذشته به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نیازمندیم و اگر مردم در انتخابات حضور پر شور داشته باشند دولتمردان ما با انگیزه بیشتری مشکلات را حل خواهند کرد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: کسانی هم که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند چون این افراد کشور خود را دوست دارند و اقتدار ایران برای آنها اهمیت دارد و همه موظفند با گرایش‌های مختلف برای حمایت از ایران در انتخابات حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: شرکت در انتخابات موجب عظمت نظام اسلامی می‌شود و در نظام مردمی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود احساس می‌شود و مردم خود باید نمایندگانشان را انتخاب کنند و نسبت به آینده کشور بی تفاوت رفتار نکنند.

 

وی حضور در انتخابات را وظیفه ملی، شرعی و قانونی دانست و تاکید کرد: همه ارگان ها و سازمان ها باید قانون را رعایت کنند و اگر کسی بخواهد مردم را فریب دهد ظالم است و ظلم بزرگی انجام داده و لیاقت و شایستگی لازم را ندارد و نمی‌تواند بر مردم ستم دیده و شهید پرور ایران حکومت کند.

 

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: مردم باید با هوشیاری و آگاهی در صحنه حاضر شوند و با حضورشان همدلی و حمایت خود از ولی فقیه را به دشمنان نشان دهند./838/302/ب1

ارسال نظرات