۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۱۷۲۹۵
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در گفتگو با رسا:

پایبندی به ارزش ها و استکبار ستیزی دو شاخصه مهم نماینده اصلح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، دغدغه داشتن بر ارزش های اسلامی و استکبار ستیزی را دو شاخصه مهم برای نماینده اصلح دانست و گفت: استکبار جهانی در سال های اخیر با طرح ها و توطئه های جدید وارد عمل شده است، مردم باید با دقت و مشورت نماینده خود را انتخاب کنند و حضور حداکثری داشته باشند.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين حجت الاسلام  والمسلمين عبداللهي

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبداللهی ، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با اهمیت انتخابات مجلس خبرگان، گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، یک بعد جمهوری اسلامی، جمهوری و مردم سالاری بودن آن است، یعنی در حقیقت نظام بر اساس پشتیبانی مردم به وجود آمده و مولود سرمایه گذاری مردم است و تداوم نظام هم با انتخاب و گزینش و همراهی مردم است.

 

وی ادامه داد: در کشورهای دیگر مردم سالاری فقط یک شعار است ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران عملا مردم تعیین کننده سرنوشت کشورشان هستند، در همان سال اول انقلاب اسلامی، 4 انتخابات به دستور امام(ره) برگزار شد و خوشبختانه با یاری خداوند و آگاهی مردم در طول تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی انتخابات پی در پی و سالم برگزار شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان داشت: با توجه به این که استکبار جهانی در سال های اخیر با طرح ها و توطئه های جدید وارد عمل شده است، این انتخابات از شرایط ویژه ای برخوردار است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مردم حضور حداکثری داشته باشند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با توجه به مسأله نفوذ و نقشه های جدید دشمن برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به ملاک هایی که حضرت امام و مقام معظم رهبری تعیین کرده اند توجه شود.

 

وی ابراز داشت: شورای نگهبان مانند نظام پزشکی است، نظام پزشکی یک سری از پزشک ها را تایید می کند و تابلوهای پزشکی نشان دهنده این است که این پزشک معتبری است و مردم می توانند به آن مراجعه کنند ولی عقل انسان این طور تشخیص می دهد که برای انتخاب پزشک خوب تحقیق کند و بهترین را انتخاب کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تصریح کرد: در مورد نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم باید شعور و شعار را با هم همراه کرد و مردم با دقت و مشورت نماینده خود را انتخاب کنند، از جمله شاخص های مهم برای نماینده اصلح دغدغه داشتن بر مقررات و ارزش های اسلامی و استکبار ستیزی است. /869/ت302/ج

ارسال نظرات