۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۳۱۷۵۷۳
امام جمعه موقت کاشان:

نامزدهای اصولگرایی که رأی آوری کمتری دارند به نفع نامزد مقبول انصراف دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: تعدد نامزدهای مجلس موجب ضربه زدن به آرمان ها می شود، از این رو عقل حکم می کند افرادی که بر اساس آمار و نظرسنجی های منصفانه، درصد آراء کمتری دارند به نفع آن‌هایی که احتمال محبوبیت بیشتری دارند، انصراف دهند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که حضور در انتخابات افزون بر وظیفه قانونی، یک وظیفه شرعی برای همه افراد انقلابی است، گفت: هر رأی دهند افزون بر تشخیص نسبت به اصل حضور در انتخابات، باید نسبت به انتخاب اصلح نیز به وظیفه خود عمل کند.

 

وی افزود: اگر شناخت نامزدها از سوی رأی دهنده کامل باشد، به نظر خود عمل کرده، اما در غیر این صورت باید از لیست هایی که مورد اعتماد و اطمینان هستند و به مبانی اسلام ناب، آرمان های انقلاب، امام راحل و خط رهبری نزدیک تر هستند، تبعیت کرد.

 

حجت الاسلام احتشام درباره پایبند بودن نامزدهای اصولگرا به لیست های منتشر شده از سوی جامعه اصولگرایی، گفت: در فضایی که استکبار جهانی و استعمار بین الملل و پیر استعمار گر برای بهره وری از فضای انتخابات و به چالش کشیدن حضور مردم در یک جشن ملی، چشم طمع دوخته اند، تمام کسانی که به آرمان های اسلام، امام شهدا و رهبری پایبند هستند، باید با درک مسؤولیت خطیر خود از اختلاف و تفرقه ای که موجب خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی را فراهم می کند، پرهیز کنند.

 

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر تبعیت نامزدهای اصولگرا از لیست اصولگرایی، گفت: تعدد نامزدها موجب ضربه زدن به آرمان ها می شود، از این رو عقل حکم می کند افرادی که بر اساس آمار و نظر سنجی های منصفانه، درصد آراء کمتری دارند، به نفع آن‌هایی که احتمال محبوبیت بیشتری دارند، انصراف دهند.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: انصراف نامزدهای اصولگرایی که دارای رأی کمتری نسبت دیگر نامزدها هستند، به نفع افرادی که از آراء بیشتری برخوردارند، عمل به وظیفه به بهترین شیوه است./1307/302/ب1

ارسال نظرات