۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۸۶۷
امام جمعه اهر:

انتخاب اصلح پروژه نفوذ دشمن را عقیم خواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم به ملاک های انقلابی گری و ضد استکباری توجه ویژه داشته باشند، گفت: انتخاب اصلح پروژه نفوذ دشمن را عقیم خواهد گذاشت.
حجت اسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: هر چه داریم از ائمه اطهار (ع) است.


وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه است، حضور در انتخابات یک واجب عینی می‌باشد و بر تک تک ملت واجب است در سر صندوق های رأی حاضر شوند.


امام جمعه اهر انتخابات را یکی از مؤلفه های قدرت در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات سبب اقتدار و امنیت کشور و عامل تداوم نظام اسلامی و یأس و زبونی دستگاه استکبار جهانی است، دشمن از این حضور ملت ایران هراس دارد.


وی با تأکید بر انتخاب اصلح و ملاک های اصلحیت، خاطرنشان کرد: بر خلاف گذشته که دشمن مردم را به تحریم انتخابات تشویق می کرد، شاهد آن هستیم که رسانه های وابسته، مردم را به حضور در انتخابات و رأی به گروه ها و اشخاص خاص دعوت می کنند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان این‌که آن زمان که د
شمن از ما تعریف کرد باید به خود شک داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کشور اسلامی ایران یکی از بی نظیر ترین انتخابات را در جهان برگزار می کند که نشان از ارزش نهادن به حقوق انسان ها و بشر است.


وی تروریسم و ناقض حقوق بشر خواندن ایران را غیر منطقی عنوان و ابراز داشت: استکبار جهانی در حالی که خود حامی تروریسم و رژیم کودک کش صهیونیستی است ایران اسلامی را که دارای یکی از دموکراتیک‌ترین انتخابات است به نقض حقوق بشر محکوم می کند.


کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که امرو
ز شاهد انقلابیون خسته از آرمان ها و ارزش های امام هستیم، ادامه داد: در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی انقلابیون خسته به جای تمجید این اقدام سپاه پاسداران به تخریب نهادهای قانونی کشور پرداختند، این ها ابزار نفوذ دشمن هستند.


وی با تأکید بر حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح در 7 اسفندماه، ادامه داد: مردم با انتخابی صحیح و با توجه به ملاک های انقلابی گری در پای صندوق های رأی حضور خواهند داشت و دشمن را در پروژه نفوذ خود مأیوس
کرده و به زمین خواهند زد./854/203/ب1

ارسال نظرات