۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۸۱۴۶
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:

مجلس دهم باید به مقابله با نفوذ در پسابرجام توجه کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس ضمن تأکید بر پایبندی به اصول و آرمان‌های اصولگرایی، گفت: ایستادگی در برابر نظام سلطه و بصیرت سیاسی، مقابله با نفوذ اقتصادی در پسابرجام، حمایت از تولید، بهبود فضای کسب و کار و رسیدگی به معیشت مردم از مهم ترین مسائلی است که در مجلس آینده باید به آن توجه شود.
فولادگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر حمیدرضا فولادگر، شامگاه امروز در نشست سیاسی انتخاب اصلح در مدرسه علمیه رکن المک، پیرامون برخی انتقادات از حضور وی در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا تاکنون خط و مشی خود را حفظ کرده‌ام، حتی برخی که بسیار دم از اصولگرایی می‌زنند بیشتر در میان اصلاح طلبان حضور دارند و به آنها در راستای اهدافشان کمک می کنند.

 

وی با بیان این‌که اگر حضور من موجب عدم حضور دیگران و کاهش مشارکت ملت می‌شد بنده انصراف می‌دادم، گفت: در جلساتی که با آیت الله مهدوی داشتیم و ایشان به در راستای شکل گیری مجمع تلاش بسیار کردند، شاخصان اصولگرایی مجلس همواره پشتیبان و حامی من بوده‌اند.

 

فولادگر پیرامون برجام تصریح کرد: چهار ماده با اجماع نمایندگان پیرامون برجام تصویب شد، پس از گزارش کمیسیون برجام برخی حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی با دادن بیانیه مانع از مطرح شدن و اجرایی شدن گزارشات کمیسیون برجام شدند و پس از آن طرح برجام به صحن علنی وارد شد و به تصویب رسید.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشراه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با نفوذ اظهار کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه و بصیرت سیاسی، مقابله با نفوذ اقتصادی در پسابرجام، حمایت از تولید، بهبود فضای کسب و کار و رسیدگی به معیشت مردم از مهم ترین مسائلی است که در مجلس آینده باید به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به حضورش در کمیسیون‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های مختلف و مراجعات بسیار از سرتاسر کشور مشغله‌های بسیاری را برای بنده ایجاد کرده است، هر هفته در اصفهان حاضر هستم ولی مدل سازی برخی که در کشور نظیر ندارد موجب شده است که مردم انتظاراتشان از نمایندگان مجلس به صورت دیگری شود در صورتی که نماینده وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارد./1304/202/ب1

ارسال نظرات