۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۳۱۸۱۵۴
سخنران حرم حضرت معصومه(س)؛

قبر مخفی حضرت زهرا بزرگ‌ترین سند رسوایی دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ سخنران حرم حضرت معصومه(س) با بیان این که حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه به وضوح به مردم می گویند که هدف از سقیفه چند روز حکومت نیست، خاموش کردن نور اسلام است، گفت: قبر مخفی حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین سند رسوایی دشمنان اسلام است.
مراسم شهادت حضرت زهرا در حرم رضوي برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میردامادی شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) با بیان این که امام صادق (ع) می فرمایند که هیچ پیامبری به پیامبری نرسید مگر این که قدر و منزلت حضرت زهرا(س) را شناخت، گفت: امتحان خداوند از تمام پیامبران و انسان ها شناخت و معرفت حضرت زهرا(س) است.


سخنران حرم حضرت معصومه(س) افز ود: نتیجه معرفت به حضرت زهرا(س) محبت است و محبت به ایشان انسان را به ولایت می رسا ند و هرکس به وسیله این محبت به ولایت رسید شیعه آن حضرت شده و خداو ند می فرمایند که شیعه حضرت زهرا(س) را عذاب نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به این که یکی از راه های شناخت آن حضرت توجه به نام های ایشان به خصوص نام های خدایی و الهی ایشان است، تصریح کرد: امام صادق (ع) می فرمایند که مادر ما 9 نام الهی دار د که اولین این نام ها فاطمه است.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان این که یکی از معانی فاطمه یعنی زنی که از سایر زن ها در کمال فضیلت و سایر خصلت های گرانبها و با ارزش جداست، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) سیدة النساء العالمین است و تا روز قیامت هیچ زنی شبیه او نخواهد آمد.

 

وی افزود: وجود حضرت زهرا(س) منبع همه خوبی ها و زیبایی ها است و حضرت رسول(ص) می فرمایند اگر تمامی خوبی های عالم جمع شوند و به شکل یک شخص درآیند آن شخص حضرت زهرا(س) است.

 

سخنران حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: وجود حضرت زهرا(س) از تمامی خوبی های عالم برتر است و ایشان از تمام بدی ها و خواسته های مادی و دنیوی دور بوده و حضرت زهرا(س) در پاسخ به حضرت رسول(ص) که از ایشان پرسید از خدا چه می خواهی فرمودند من از خداوند چیزی به جز خداوند نمی خواهم.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به این که یکی از معانی والای نام فاطمه شخصی است که میان دشمن و هدفش فاصله می اندازد، گفت: حضرت زهرا(س) با شهادت خود میان دشمنان اسلام و ولایت و هدف آنها برای نابودی این دو فاصله انداخت و نگذاشت که آنها به هدف پلید خود برسند.


وی افزود: حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه که خواندند به وضوح به مردم گفتند که هدف آنها از سقیفه چند روز حکومت نیست بلکه آنها می خواهند با سقیفه نور اسلام را خاموش کنند و می خواهند زحمات 24 هزار پیامبر(ص) و 23 سال حکومت رسول خدا(ص) را از بین ببرند که حضرت زهرا(س) با خواندن این خطبه توطئه های ایشان را آشکار کردند.

 

سخنران حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: آن حضرت با تربیت فرزندانی مانند امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) قیام کردند و نگذاشتند دشمن به هدف خود برسد. و امروزه هم قبر مخفی حضرت زهرا(س) بزرگترین سند رسوایی دشمن در طول تاریخ است.


حجت الاسلام میردامادی با اشاره این‌که تاریخ می گوید رسول خدا(ص) نازنین دخترش را خیلی دوست داشت و اگر کسی بپرسد چرا مقبره ایشان مخفی است می گویند وصیت کردند و وقتی دلیل وصیت مشخص شود به موضوع آزار ایشان و مصیبت های آن حضرت پی می برند و حضرت با این کار نگذاشتند نور خدا خاموش شود و دشمنان به هدف خود برسند./837/ت302/ی

ارسال نظرات