۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۳۱۸۱۵۵
فرمانده سپاه تربت حیدریه:

سیاست امروز دشمن گزینش نمایندگان بر اساس لیست چینش شده غربی ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: سیاست امروز آن ها فراخواندن مردم پای صندوق های رای بوده و باید از غربی که پس از 28 سال نسبت به طرح لیست اقدام کرده شک کرد.
سرهنگ پاسدار فرضعلي گرايلي، فزمانده سپاه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، سرهنگ فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، شب گذشته در گردهمایی اعضای شورای پایگاه ها و سرگروه های صالحین بسیج دانشجویی با بیان این که ما انقلابی بر مبنای ارزش های دینی، فطری و بصیرتی ملت ایران داریم، تصریح کرد: در این انقلاب تمام عالم به نور معنویت امام راحل(ره) روشن شده و همچون انفجار صاعقه مانند همه جهانیان را آگاه و بصیر کرد.


گرایلی با بیان این که زمانی ما اختیاری در کشور نداشتیم و امروز هر مسوول در بیان و کلام، باید از انقلاب سخن بگوید، تاکید کرد: زمانی جهان ما را به عنوان نوکر آمریکا نیز قبول نداشتند و شاه در صورت خطا باید در کنگره آمریکا پاسخ می داد؛ بر همین مبنا امام راحل(ره) قیام و انقلاب را ایجاد کرد، تشابه میان دوران امام و رهبری نیز همین بوده و هست.


وظیفه نسل جوان امروز دفاع از ایمان عقیده و تفکر انقلابی است


وی با بیان این که برای پیشرفت جامعه باید تاریخ را خواند و از آن پند و عبرت گرفت، خاطر نشان کرد: انقلاب ما با ده ها هزار شهید صورت گرفت و دست های آمریکای ملعون قطع شد، ما هشت سال در برابر غرب با دست خالی دفاع کردیم و وظیفه نسل جوان امروز ما دفاع از ایمان، عقیده و فکر  است.


گرایلی با اشاره به جلد یک کتاب اسناد لانه جاسوسی اظهار کرد: در این کتاب سفیر آمریکا در  سال 58 می نویسد ما نمی خواهیم روحانیون را در بقل بگیریم اما باید خمینی را قانع کنیم، این نشان می دهد از همان زمان نیز آمریکا به دنبال براندازی نظام بوده اما عده ای بر این باور هستند که براندازی نظام از اهداف آمریکایی ها نیست و این اذعان غربی هاست.


امروز با اقتدار، ایمان و بصیرت از کالبد قطعه قطعه شده فرزندان انقلاب دفاع می کنیم

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که برای تثبیت انقلاب ما از دجله و فرات، خاکریز های شلمچه و از کوهستان های سرد و برف و یخ گذشتیم، یادآور شد:  امروز باید با اقتدار، ایمان و بصیرت از داشته های انقلاب دفاع و چشم طمع دشمنان را کور کنیم، در حقیقت این انقلاب با چنگ و دندان و قطعه قطعه شدن جسم فرزندان انقلاب نگه داشته شده و باید ارج نهاده شود.

 

وی با بیان این که بر اساس بیان و عقیده غرب، منطقه خاور میانه قلب تپنده دنیا بوده و آنها عقیده دارند اگر ایران را تصرف نکنیم خاور میانه ای وجود نخواهد داشت، گفت: آن ها می گویند که تا ایران را در دست نگیرند، دست از تلاش بر نمی دارند و باور دارند  باید با ایران مذاکره کرد، همچنین بر اساس نوشته اوباما اگر می خواهیم خنجری به جامعه ای وارد کنیم، باید آن  جامعه و مملکت را در آغوش کشید.


ترس غرب از نشر تفکر منطبق با اسلام  است/ تنها راه براندازی نظام نفوذ در نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز انقلاب است

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که تا کنون با تدابیر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) انقلاب اسلامی به سراسر جهان نشر پیدا کرده و به زندان های آمریکا و نیجریه نیز رسیده است، گفت: این وضع تا آنجا پیش رفته است که شیخ زکزاکی به ملت خود بصیرت می دهد و غرب از نشر تفکر منطبق با اسلام ترس دارد.


گرایلی با بیان این که آن ها تحریم ها را برای محدود کردن نظام قرار دادند و دانشجویان را بورسیه نمی کردند، تصریح کرد: غرب همه شیوه های تحریم و تهدید را به کار گرفته و باور دارند تا تکلیف ایران روشن نشود، کاری از پیش نمی رود، در حقیقت  آنها در برابر تکلیف اصیل اسلام و انقلاب نمی توانند مقاومت کنند و به این نتیجه رسیدند که تنها راه براندازی نظام نفوذ به نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز آن است.


جنگ امروز، رقابت میان اسلام و استکبار است/ سیاست امروز دشمن گزینش نمایندگان بر اساس لیست چینش شده غربی هاست

وی با بیان این که  امروز دعوا و جنگ بر سر کرسی مجلس و رقابت بین احزاب و جناح ها نبوده و رقابت اصلی میان اسلام و استکبار است، افزود: ما نگهبانان تنگه احد هستیم و اگر این نگهبانان تنگه را رها کنند، شکست اسلام قطعی است، عده ای با بی شرمی تمام در مجلس ششم ابراز کردند که اگر امام حسین(ع) کابینه تشکیل دهد، ایشان را نیز استیضاح می کنیم.


فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که تا به امروز انگلیس و غرب و BBC بر طبل تحریم و عدم مشارکت در انتخابات می زدند، یادآور شد: سیاست امروز آن ها فراخواندن مردم پای صندوق های رای بر اساس  لیست پیشنهادی خود بوده و باید از غربی که پس از  28 سال نسبت به طرح لیست اقدام کرده شک کرد.


نیاز به عمارهایی  برای  روشنگری و بصیرت ملت انقلابی داریم/ انتخاب اصلح، انقلابی ماندگار و ملتی آرام را می سازد

گرایلی با بیان این که خانم کلینتون می گوید انتخابات سختی پیش روی ایران است و این فرد هیچ آگاهی ندارد، اظهار کرد:  آن ها امروز می گویند ما پنج هزار نفر در ایران  تربیت کردیم و پس از امضای برجام جان کری مسوول براندازی نظام می شود و نباید به کنگره آمریکا به این سادگی نگاه کرد، در حقیقت در شرایط جنگ امروز  ما نیاز به عمارهایی  برای  روشنگری و بصیرت ملت انقلابی داریم.


وی با بیان این که باید به کسانی رای بدهیم که برای استقلال و شرف کشور دغدغه دارند، تاکید کرد: امروز باید به معمتدین خط امام و ولایت فقیه رای داد و عزت کشور را به کسانی نداد که دل به آمریکا بسته اند، همچنین آمریکا و اروپا تلاش می کنند تا اصل نظام را خدشه دار کنند، بر همین اساس مقام معظم رهبری در سال 94 بیان کرده اند که  با انتخاب درست و به جا  ماندگاری انقلاب تثبیت شده و سکینه و آرامش در ملت ایجاد می شود.


مخالفان انقلاب به عزت و شرف ملی خود در انتخابات شرکت کنند

فرمانده سپاه تربت حیدریه در پایان با بیان این که  ماندگاری انقلاب در گرو همین انقلاب است، گفت: خیلی ها دندان تیز کرده و چشم طمع به نظام و ولایت فقیه دوخته اند اما در هر شرایطی باید به بیانات مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی اعتماد کرد، همچنین اگر کسی انقلاب را هم قبول ندارد، به عزت و شرف ملی و ایرانی بودن خود باید به انتخابات احترام گذاشته و انتخاب اصلح کند./864/202/ب1

ارسال نظرات