۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۳۱۸۳۴۰
آیت الله طه محمدی:

حضور در انتخابات خبرگان حمایت از ستون خیمه جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان حضور در انتخابات خبرگان رهبری را حمایت از ستون خیمه جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: رهبری جامعه اسلامی امانت الهی برای انسان محسوب می شود که بر عهده انسان قرار داده شده است.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان سه شنبه شب در داشگاه صنعتی همدان با اشاره به با اشاره به اهمیت وظیفه خبرگان در کشور اظهار داشت: رهبری جامعه تکلیفی است که همه امور در شعاع آن قرار دارد.
 
وی  به وظائف اصلی رهبر در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری در جامعه عهده دار احیای همه سنت های الهی و بدعت های شیطانی است تا جامعه سعادتمند شود.
 
امام جمعه همدان با بیان این مطلب که برخی از اعمال جزو دین محسوب نمی شود، ابراز داشت: برخی بدعت ها در جامعه مسلمین وجود دارد که جزئی از دین محسوب نمی شود و عده ای آن را برای تحریف دین به میدان آورده اند.
 
وی به اهداف امام زمان(عج) و ظهور ایشان اشاره کرد و گفت: ظهور امام زمان(عج) برای احیای سنت های روح بخش الهی و از بین بردن بدعت های شیطانی است و این امر بر عهده امیر قافله است.
 
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آیه انا عرضنا الامانه على السموات و الارض و الجبال فابین ان یحملنها و اشفقن منها و حملها الانسان انه کان ظلوما جهولا افزود: برخی ترس ها به دلیل شدت محبت است که به شفقت می گویند مانند محبت مادر به فرزند.
 
وی حضور در انتخابات خبرگان رهبری را حمایت از ستون خیمه جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: رهبری جامعه اسلامی امانت الهی برای انسان محسوب می شود که بر عهده انسان قرار داده شده است.
 
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: وظیفه امام و رهبر در جامعه سرپرستی و تبیین معارف الهی برای انسان است تا انسان خاکی افلاک نسین شود.
 
وی در ادامه وظیفه همه مردم را در حمایت از ولایت بسیار مهم و جدی برشمرد و گفت: حمایت از ولایت از سوی حضرت زهرا(س) درس بزرگی برای جامعه مسلمین است./979/پ202/ج1
ارسال نظرات