۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۶۲۲
آیت الله مجتهد شبستری:

مردم بر خلاف لیست انگلیسی رأی دهند

خبرگزای رسا ـ امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه دو قطبی سازی در آستانه انتخابات، گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه اسلامی ایران است اما مردم جواب همه این فتنه گری ها را خواهند داد.
تصاوير ديدار اعضاي سازمان بسيج ورزشکاران سپاه عاشورا با حضرت آيت الله مجتهر شبستري  تصاوير ديدار اعضاي سازمان بسيج ورزشکاران سپاه عاشورا با حضرت آيت الله مجتهر شبستري  تصاوير ديدار اعضاي سازمان بسيج ورزشکاران سپاه عاشورا با حضرت آيت الله مجتهر شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا، با بیان این‌که ما تربیت شدگان پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) هستیم، اظهار داشت: به طور قطع ما دنباله رو راه ایشان خواهیم بود.


وی با تأکید بر تقویت روح و جسم خود در این راه، خاطرنشان کرد: تقویت جسم و رسیدن به بدنی سالم، شاداب و قدرتمند مقدمه ای جهت خدمت رسانی است، از این رو باید در سلامت جسم و صیانت از آن دقت داشته باشیم.


امام جمعه تبریز ورزش را مقدمه ای جهت تقویت جسم و سلامت آن دانست و اذعان داشت: ورزش و توجه به امر تحرک جسم برای آن است تا با جسمی سالم در پی تقویت روح نائل آمده و موجبات رستگاری جامعه اسلامی را فراهم کنیم.


وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری همواره در کنار تعریف از ورزشکاران، آنان را به تقوا و تقویت ایمان توصیه کرده است، ابراز داشت: دشمن با استفاده از ابزار آلات مختلف از قبیل ماهواره ها و فضای مجازی به دنبال تخریب اعتقادات و باورهای جامعه به ویژه جوانان است.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگ گسترده غرب علیه بنیان های فکری و اعتقادی جامعه و از بین بردن ایمان در نسل جوان، تأکید کرد: ورزش و اشتغال به آن می تواند در ایجاد روحیه غیرت و زمینه ایمان مؤثر باشد.


وی انتخابات 7 اسفند را مورد اشاره قرار داد و گفت: این روزها شبکه انگلیسی بی بی سی و حتی داعشی ها لیست های انتخاباتی می دهند، طبق دستور مقام معظم رهبری ملت ایران عکس لیست های انگلیسی ها و داعشی ها عمل خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که ملت ما به رشد و بلوغ سیاسی رسیده است و بصیر است، خاطرنشان کرد: در مقابل مشکلات، تهاجمات نظامی و تحریم های اقتصادی باید صبر و ایستادگی کرد و با بصیرت به مواضع حق به جنگ با دشمن رفت.


وی خاطرنشان کرد: حق همان جایی است که ولایت آنجاست و ولایت فقیه هم آنجایی است که حق آنجاست، آنانی که با ولایت فاصله می گیرند از چشم مردم می افتند، ملت ایران به معنای واقعی پشتیبان ولایت فقیه هستند.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به توطئه دو قطبی سازی در آستانه انتخابات، اذعان داشت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه اسلامی ایران است اما مردم  جواب همه این فتنه گری ها را خواهند داد.


وی تأکید کرد: ولایت فقیه عامل امنیت، استقلال و آرامش ایران اسلامی است، دشمن این را می داند و به همین خاطر این اصل و رکن مهم نظام اسلامی را هدف گرفته است و توطئه های خود را به تمامه در راستای تضعیف جایگاه ولایت فقیه برنامه ریزی کرده است.


عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، تأکید کرد: مردم در انتخاب افراد اصلح دقت داشته باشند و با انتخابی صحیح دشمن را مأیوس و توطئه های دشمنان را علیه نظام اسلامی و انقلاب خنثی کنند./854/202/ب1

ارسال نظرات