۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۸۸۵۹
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی:

حضور در انتخابات اعلام بیعت دوباره با نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه انتخابات امروز کاملاً رقابتی است، گفت: حضور در انتخابات اعلام بیعت دوباره با نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که فکر می‌کنند فاصله‌ای بین مردم و ارکان نظام است.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدمهدي حسيني همداني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی‌همدانی امروز در ساعت اولیه رای‌گیری در صندوق سیار مستقر در مصلی کرج حضور یافت و رای خود را در صندوق انداخت.

 وی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها از جهات مختلف آثار و برکات خوبی دارد.

 وی بیان کرد: حضور در انتخابات اعلام بیعت دوباره با نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که فکر می‌کنند فاصله‌ای بین مردم و ارکان نظام است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: ان شاءالله کسانی که  از نظر مردم اصلح برای امور کشور هستند، انتخاب شده و به مجلسین راه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی با بیان اینکه حضور حداکثری آثار و برکاتی برای انقلاب و نظام دارد، گفت: این حضور قطعا دارای آثار و برکات فراوانی است چون دیگران یک دلبستگی به این انتخابات دارند و فکر می‌کنند که می‌توانند باالقای بعضی از مسائل که مورد طمع آنها است، افرادی انتخاب شوند که بتوانند کار آن‌ها را در داخل ادامه دهند بنابراین نتیحه انتخابات از این جهت مهم است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه با بصیرت و توجهی که مردم دارند، این بار هم تیر دشمنان به سنگ می‌خورد، گفت: این انتخابات کاملاً رقابتی است و مردم در این روزها به‌دنبال پیدا‌کردن کاندیدای شاخص و مورد نظر خود بودند و ادعای برخی از افراد مبنی بر اینکه این انتخابات رقابتی نیست، اظهاراتی باطل است، هیجان ایجاد شده در مردم نشان از برگزاری یک انتخابات پرشور دارد./901/102/ب
 

ارسال نظرات