۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۱۹۰۳۰
امام جمعه بروجرد:

مردم با برگزاری انتخاباتی پرشور عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاندند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد مردم را پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم با برگزاری انتخاباتی پرشور در هفتم اسفندماه بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاندند.
حضور مردم در انتخابات

حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار خوب و پرنشاط برگزار شد.

 

وی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران اسلامی در برگزاری انتخابات هفتم اسفند، افزود: مردم با برگزاری انتخاباتی پرشور عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاندند.

 

حجت الاسلام ترابی با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، عنوان داشت: این حضور پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی است و نظام با برخورداری از این ظرفیت بزرگ در عرصه های جهانی و بین المللی موفق است.

 

وی در ادامه با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره گوش به فرمان رهبری هستند و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب از ساعات نخستین آغاز انتخابات تا شب همچنان حضوری پرشور پای صندوق های رأی داشتند، خاطرنشان کرد: حرف اول نظام را ولایت و رهبری می زند و ملت ایران گوش به فرمان رهبری هستند.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: ملت ایران با انجام وظیفه شرعی و ملی خویش در انتخابات شرکت کردند و در سایه وحدت و همدلی در انتخابات هفتم اسفند همچون راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند.

 

وی دفاع از ولایت و نظام و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان انقلاب را از دیگر پیام های حضور مردم پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات بیان کرد.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: این حضور نشان داد که ملت ایران اسلامی به سرنوشت انقلاب و کشور اهمیت می دهند و اجازه نمی دهند دشمن برای سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرد.

 

وی با اشاره به این که امروز نظام جمهوری اسلامی از ثبات و امنیت برخوردار است، افزود: این امنیت حاصل پشتوانه قوی مردمی و حضور مردم در صحنه های انقلاب است، این حضور همواره موجب دلگرمی دولتمردان شده و بر امنیت و اقتدار نظام روز به روز می افزاید.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: حضور همیشه در صحنه حاضر ملت ایران به دشمن ثابت می کند که این ملت پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و به حرف دشمنان اعتنایی نمی کنند./9459/302/ب1

ارسال نظرات