۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۹۱۵۱
به همت مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد؛

نشست علمی شخصیت شناسی حضرت زینب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، نشست علمی شخصیت شناسی حضرت زینب(س) را با هدف تبیین مقام و جایگاه این بانوی بزرگوار برگزار می کند.
نشست علمی شخصیت شناسی حضرت زینب برگزار می شود

خانم اعظم التفاتی، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این مدرسه علمیه با توجه به این که به نام حضرت زینب(س) مزین شده است، رسالت خود می داند که به معرفی هر چه بیشتر این شخصیت والا بپردازد، بدین منظور واحد پژوهش این مرکز نشست علمی شخصیت شناسی حضرت زینب(س) را برگزار می کند.

 

 

وی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در مورد حضرت زینب(س) می فرمایند: «شخصیت زینب کبری(س) منحصر در بعد غمگساری و پرستاری آن بزرگوار نیست. زینب کبری(س) یک نمونه کامل از زن مسلمان است. یعنی الگویی که اسلام برای تربیت زنان، آن را در مقابل چشم مردم دنیا قرار داده است.»

 

 

این استاد اخلاق حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که هنوز ابعاد بسیاری از شخصیت این بانوی صبر و ایثار برای ما ناشناخته است، گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام محمدحسن پاکدامن، استاد حوزه علمیه مشهد و مؤلف و پژوهشگر حوزوی برگزار می شود.

 

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در پایان یادآور شد: این نشست علمی یکشنبه نهم اسفندماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد برگزار می شود./1309/303/ب1

ارسال نظرات