۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۹۵۱۱
معاون آموزش مدرسه علمیه طالبیه خبر داد؛

شرکت 120 طلبه در امتحانات غیر حضوری از 11 اسفند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز از آغاز آزمون غیر حضوری طلاب از 11 اسفندماه خبر داد و گفت: این آزمون تا روز جمعه 14 اسفند ادامه خواهد داشت.
مدرسه طالبيه تبريز

حجت الاسلام باقر ریاضی بخشایش معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز آزمون غیر حضوری طلاب از 11 اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: این آزمون تا روز جمعه 14 اسفند ادامه خواهند داشت.

 


وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون نیم سال اول غیر حضوری، ابراز داشت: در این آزمون 120 نفر از طلاب که متقاضی شرکت در آزمون غیر حضوری بوده اند بعد از درخواست و انجام انتخاب واحد به رقابت خواهند پرداخت.

 


معاون آموزش مدرسه علمیه طالبیه شرایط متقاضیان شرکت در آموزش غیر حضوری را مورد اشاره قرار داد و افزود: طلاب شاغل یعنی کسانی که که اشتغال به وظایف روحانیت در امور دینی در یکی از مناطق یا در یکی از دستگاه ها و نهادهای انقلاب اسلامی را داشته باشد در این آزمون حضور دارند.

 


وی با اشاره به امتحانات جبرانی نیمسال اول حضوری حوزه علمیه طالبیه، اذعان داشت: با توجه به همین آزمون غیر حضوری 11 اسفند، آزمون جبرانی این مدرسه علمیه که قرار بود در اسفند ماه برگزار شود در ماه بهمن بعد از مراحل آموزشی برگزار شد و برای اسفند ماه باقی نماند.

 


حجت الاسلام ریاضی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های آموزشی مدرسه علمیه طالبیه تبریز، اظهار داشت: این مدرسه علمیه تاریخی یکی از مدارس پر آوازه علمیه است که بزرگان بسیاری در آن تحصیل کرده اند.

 


وی با بیان این‌که تلاش داریم تا این مدرسه علمیه را از لحاظ آموزشی تقویت کنیم، تصریح کرد: برنامه ریزی تحصیلی، و رسیدگی به روند مباحثه طلاب از برنامه های آموزشی این مدرسه برای افزایش کیفیت علمی طلاب است.

 


این استاد حوزه علمیه تبریز با تأکید ارتقاء سطح کیفی و تحصیلی طلاب، ادامه داد: طلاب باید در این برهه تحصیلی از فرصت جوانی خود برای افزایش ارتقاء علمی خود بهره ببرند تا بتواند در آینده علمی برای دین اسلام تأثیرگذار باشند./854/302/ب1

ارسال نظرات