۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۹۵۲۲
امام جمعه موقت تبریز:

بعد از انتخابات همه رقابت ها به رفاقت تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل هاشم گفت: بعد از انتخابات و ارائه نتیجه نهایی همه باید رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و برای پیشرفت نظام اسلامی و اقتصاد و فرهنگ جامعه تلاش داشته باشند.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان، اظهار داشت: مردم مانند 22 بهمن در 7 اسفند حماسه ماندگاری را آفریدند.


وی با بیان این‌که حضور ملت ایران یک حضور حماسی و دشمن شکن بود، ابراز داشت: مردم با این حضور خود بار دیگر نشان دادند که هنوز هم پشتیبان نظام اسلامی، انقلاب و آرمان های امام راحل هستند و از مسیر شهداء دور نخواهند شد.


امام جمعه موقت تبریز، خاطرنشان کرد: ملت ایران در 7 اسفند بار دیگر به رهبر خود لبیک گفتند و با حضور بر سر صندوق های های ولایتمداری و پشتیبانی خود را از این نعمت بزرگ الهی برای جهانیان به ویژه استکبار جهانی به اثبات رساندند.


وی با بیان این‌که مردم آگاه و زمان‌شناس هستند و همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که این عملکرد ملت جای قدردانی دارد، اذعان داشت: ملت با این حضور پایه های نظام اسلامی را استوار و مستحکم کردند.


آیت الله آل هاشم خروش ملت ایران در 7 اسنفد را عامل یأس و نا امیدی دشمن دانست و اذعان داشت: ملت بار دیگر نشان دادند که هیچ گاه به دشمنی چون آمریکا و انگلیس اعتماد نداشته و ندارند و با رأی خود برنامه های دشمن را عقیم گذاشتند.


وی در ادامه با تأکید بر حفظ همدلی و همزبانی میان ملت و مسؤولان دلسوز نظام، ابراز داشت: بعد از انتخابات و ارائه نتیجه نهایی همه باید رقابت ها را به رفاقت مبدل کنند و برای پیشرفت نظام اسلامی و اقتصاد و فرهنگ تلاش داشته باشند.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به برنامه نفوذ دشمن برای استحاله نظام، تأکید کرد: نمایندگان مجلس آینده و مجلس خبرگان رهبری لازم است با آگاهی و درایت در کنار تیز بینی در برابر این نفوذ دشمن ایستادگی کنند.


وی در پایان پیروی از ولایت فقیه را تنها راه مقابله با توطئه های دشمن خواند و افزود: برای مقابله با دشمن همه باید از ولایت فقیه حمایت کرده و پیرو آن باشیم تا دشمن نتواند به این ملت بزرگ آسیب بزند و از کار بیاندازد./854/302/ب2

ارسال نظرات