۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۱۹۵۲۳
مدیر تبلیغات اسلامی مازندران:

خدمت صادقانه به مردم وظیفه منتخبان مجلس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شکرانه حضور ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند را در خدمت به مردم از سوی منتخبان ملت عنوان کرد و گفت: مسؤولان و منتخبان ملت به فرموده مقام معظم رهبری باید شاکر این نعمت باشند و در راه خدمت به مردم،‌ به طور شایسته و مخلصانه کار جهادی کنند.
حجت‌الاسلام ناصر شکريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی استان با اشاره به حضور بی نظیر مردم در انتخابات هفتم اسفند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرده است که در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب و در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده است و در مسیر انقلابی خود باقی خواهد ماند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور چشمگیر اقشار مختلف در شهرها و روستاها نشان از دلبستگی مردم به این انقلاب و پایبندی به اصول و ارزش ها است، افزود: دشمن این بار نیز برای وحدت و همدلی ملت ایران شکست خورد.

 

حجت الاسلام شکریان شکرانه این حضور را در خدمت به مردم از سوی منتخبان ملت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مسؤولان و منتخبین ملت به فرموده مقام معظم رهبری باید شاکر این نعمت باشند و در راه خدمت به مردم،‌ به طور شایسته و مخلصانه کارجهادی کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد:‌ دشمنان به دنبال تغییر در ایدئولوژی و انحراف افکار عمومی ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی است و در این راه با انواع حربه ها و توطئه ها در مسیر پیشرفت کشور موانع و فتنه هایی را ایجاد می کند، اما به لطف خدا و تدبیر و هوشیاری رهبری و مردم این امر محقق نخواهد شد.

 

وی بیان کرد: توانمندی مردمی در برگزاری انتخابات آزاد در ایران اسلامی در طول سی و شش سال از عمر بابرکت انقلاب در ابتدای شروع انقلاب ،‌در زمان دفاع مقدس و پس از آن و تا کنون ، دنیای به اصطلاح دموکراتیک غرب و آمریکا را به حیرت واداشته است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به پیام مقام معظم رهبری بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: پیشرفت کشور در گرو مقابله با نفوذ و مداخله بیگانگان در امور داخلی کشور ،توجه به توان و ظرفیت های درونی و نیروهای مومن و انقلابی است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این که منتخبان ملت،‌ رقابت دوران انتخابات را برای خدمت به این مردم که همواره در صحنه های مختلف کشور نقش آفرینی کرده اند به همدلی و رفاقت تبدیل کنند، تصریح کرد: امروز بهترین فرصت برای خدمت به مردم و عموم جامعه است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که منتخبان مردم نباید وعده های خود در زمان تبلیغات انتخاباتی را فراموش کنند، تصریح کرد: امروز دیگر فصل رقابت به پایان رسیده و فصل خدمت و رفع مشکلات مردم در سایه وحدت و همدلی آغاز شده است.

 

وی همچنین به نقش و جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در رشد و تعالی کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز نظام اسلامی نعمت بزرگی دارد که رهبری آگاه، هوشیار، مدیر، مدبر و عالم در راس آن قرار دارد که توطئه های دشمنان را به خوبی می شناسند و کشور را همواره در مسیر رشد و تعالی هدایت می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تجلیل از مدیریت حکیمانه و عالی رهبر معظم انقلاب در برهه ها و مقاطع مختلف، تأکید کرد: بنده می توانم بگویم که در حال حاضر لباس رهبری تنها مناسب و برازنده قامت حضرت آیت الله امام خامنه ای است.

 

وی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به دلیل فقدان رهبری مبتلا به بحران های بسیاری هستند، گفت: امروز همه ما باید به وجود چنین رهبری ببالیم و با تبعیت از ایشان به فکر تعالی بیش از پیش جامعه باشیم.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی با تأکید براین که شیعه در طول تاریخ همواره حسن انتخاب داشته است، گفت: رهنمودهای ولی فقیه در عرصه های مختلف همواره عامل پیشرفت و توسعه کشور است./950/202/ب2

ارسال نظرات