۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۲۰۶۹۱

مجمع عمومی مدیران مؤسسات قرآنی استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مجمع عمومی مدیران مؤسسات قرآنی استان بوشهر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و کارشناس امور مؤسسات قرآنی سازمان دارلقرآن الکریم برگزار شد.
مجمع عمومي مديران موسسات قرآني استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  بوشهر، مجمع عمومی مدیران مؤسسات قرآنی استان بوشهر با حضور حمیدرضا نداف، کارشناس امور مؤسسات قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خواستار توجه بیشتر به تبیین معارف قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه مجمع عمومی مدیران مؤسسات قرآنی استان اظهار امیدواری کرد که این موسسات بتوانند مایه خیر و برکت بیشتری در راه توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در سطح استان باشند.

 

وی اظهار داشت: فلسفه تشکیل اتحادیه قرآنی و مؤسسات قرآنی مردمی در این است که بتوانند با تابلوی مردمی برای ساماندهی امور قرآنی حرکت کنند و در همین راستا به‌ عنوان تشکل‌های مردمی به صورت رسمی ثبت شده و به فعالیت می‌پردازند.

 

در بخش دیگری از این مراسم ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت.

 

در ابتدای این مراسم عبدالحسین ناصری، رییس اداره امور برنامه ریزی قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی اجرای فعالیت های آموزشی، تبلیغی و ترویجی و پژوهشی در زمینه عیوم قرآنی را از محورهای فعالیت های موسسات قرآنی ذکر کرد.

 

گفتنی است، این در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و در جریان آن اعضای مدیران مؤسسات به بیان مسائل و مشکلات خویش پرداختند./833/202/ب2

ارسال نظرات