۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۲۰۹۳۰
مدیر کل حوزه علمیه در قزوین خبر داد؛

افتتاح فاز اول زائر سرای استان قزوین در خرمشهر با گنجایش 1000 نفر

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اشتیاق مردم قزوین برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: با توجه به استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار استان برای حضور در یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس از نظر اسکان آنان با مشکل مواجه می شدیم که کار ساخت زائر سرا در زمینی به مساحت 3 هکتار در خرمشهر آغاز شد که فاز اول آن با گنجایش 1000 نفر روز 26 اسفند افتتاح خواهد شد.
راهيان نور

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر کل حوزه علمیه استان قزوین در نشستی با حسین صلح جو عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از ساخت و تکمیل فاز اول زائر سرای استان قزوین در خرمشهر در 26 اسفند سال جاری خبرداد.

 

افتتاح فاز اول زائر سرای استان قزوین در خرمشهر با گنجایش 1000 نفر

وی با اشاره به اشتیاق مردم قزوین برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، افزود: با توجه به استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار استان برای حضور در یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس از نظر اسکان آنان با مشکل مواجه می شدیم لذا با همکاری سپاه صاحب الامر (عج)، استانداری، شهرداری، شورای شهر و عوامل اجرایی استان، کار ساخت زائر سرا در زمینی به مساحت 3 هکتار در خرمشهر آغاز شد که فاز اول آن با گنجایش 1000 نفر روز 26 اسفند افتتاح خواهد شد.

 

صلح جو ابراز کرد: این زائر سرا با زیر بنای 12 هزار متر مربع و دارای سوئیت های خانوادگی، مجردی، مکان‌های رفاهی و اقامتی برای خانواده‌ها و همچنین مسجد می‌باشد.

 

این مقام مسؤول بیان کرد: این زائر سرا نزدیک مسجد جامع خرمشهر قرار دارد که در دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و ایستادگی رزمندگان و مردم این شهر در برابر رژیم بعث عراق می‌باشد.

 

وی در پایان افزود: این زائر سرا به ما این امکان را می‌دهد تا میزبان حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه استان قزوین باشیم./955/102/ب3

ارسال نظرات