۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۲۱۰۰۱
آیت الله مکارم شیرازی:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا جمهوری اسلامی است و دشمنان تلاش می کنند تا این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود.
 آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ما باید همواره قدرشناس شهدا باشیم، اظهار کرد: اگر امروز کشورما در امنیت و آرامش بسر می برد بواسطه خون شهدا است و ما باید همیشه حق شناس زحمات شهدا باشیم.

 


وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش اند تا برای جمهوری اسلامی مشکل آفرین شوند، افزود: ما باید همواره روحیه شهادت طلبی که در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود داشت را در بین جوانان زنده نگه داریم تا دشمنان جرات توطئه برای کشور پیدا نکنند.


این مرجع تقلید ادامه داد: رزمندگان اسلام با زنده نگهداشتن روحیه شهادت طلبی در خود توانستند در برابر تمام قدرت های جهان بایستند و دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.


وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: مردم باید آگاه شوند که اگر امروز امنیتی دارند بواسطه خون شهدا است و تکریم از خانواده های شهدا بر همه ما لازم است.


حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان برنامه ریزی بسیاری کرده اند تا این روحیه را از نسل جوان ما بگیرند و اگر بتوانند روحیه شهادت طلبی را از جوانان ما بگیرند گزینه های نظامی زیر میز را به روی میزخواهند آورد./858/پ202/ج1

ارسال نظرات