۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۳۲۱۰۶۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج سیره فاطمی امری مهم و اساسی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج سیره فاطمی امری مهم و اساسی است، گفت: نیاز است تلاش های شایسته ای در مسیر گسترش سیره و روش زندگانی این بانوی گرانقدر صورت گیرد تا آحاد مردم و جوانان با این وجود والا آشنا شده و حضرت فاطمه الزهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به ایام فاطمیه اظهارداشت: در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) قرار داریم که ضرورت دارد برنامه های عزاداری به بهترین نحو ممکن برگزار شود.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: این بانوی گرانقدر از مقام ارزنده و والایی برخوردار است که باید زمینه ترویج سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) در جامعه فراهم شود که برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه اسلامی دارد.


وی با بیان این که ترویج سیره فاطمی امری مهم و اساسی است، بیان داشت: نیاز است تلاش های شایسته ای در مسیر گسترش سیره و روش زندگانی این بانوی گرانقدر صورت گیرد تا آحاد مردم و جوانان با این وجود والا آشنا شده و حضرت فاطمه الزهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: ولایت مداری از ویژگی های مهم و ارزشمند حضرت فاطمه الزهرا(س) است که در زمانی ولایت را مورد هدف قرار دادند این بانوی گرانقدر همواره در مسیر ولایت گام برداشته و تلاش های ارزشمندی صورت داده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) همواره یاور و پشتیبانی برای امام علی(ع) بوده که در مسیر ولایت پذیری خطرهای بسیاری را به جان خریده و اسوه و الگویی ارزنده برای همه ما است.


وی با بیان این که این بانوی بزرگوار در ولایت مداری اسوه ای ارزشمند است، گفت: ضرورت دارد سیره حضرت فاطمه الزهرا(س) را در پایداری و ایستادگی در دفاع از حریم ولایت به عنوان الگویی قرار دهیم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: توسل به سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر سعادت و تعالی قرار داده و زمینه عاقبت بخیری و رضایت حضرت حق را فراهم می کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: بهره گیری از سیره گرانقدر و روش نورانی ائمه اطهار(ع) زندگی انسان را بیمه کرده و الگویی برای تحقق سبک زندگی اسلامی است که ضرورت دارد به این امر مهم و ارزشمند توجه خاصی صورت گیرد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: نیاز است انسان معرفت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت گسترش داده و همواره تلاش کند ادامه دهنده راه این بزرگواران در زندگی باشد که زمینه ساز تعالی و خیر دنیا و آخرت می شود./1314/302/ب3

ارسال نظرات