۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۱۳۸
به‌صورت همزمان در سراسر استان بوشهر برگزار شد؛

تجمع طلاب خواهر در حمایت از بیانات ضد استکباری امام‌جمعه بوشهر

خبرگزاری رسا ـ تجمع طلاب مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در حمایت از آیت‌الله صفایی بوشهری، صبح امروز به‌طور همزمان در سراسر استان برگزار شد.
تجمع طلاب خواهر در حمایت از بیانات ضد استکباری امام‌جمعه بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، طلاب مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، صبح امروز در حمایت از بیانات اخیر آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، به‌طور همزمان در سراسر استان تجمع کردند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری، چند روز پیش در جمع اعضای دومین کنگره بین‌المللی بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار، علیه استعمار و استکبار انگلیس، گفته بود که محال است بگذاریم کنسولگری انگلیس در بوشهر برگزار شود و باید از جنازه‌ام رد شوند و ملکه انگلیس باید رسماً از مردم بوشهر عذرخواهی کند.
 
پس‌ از این، برخی افراد در رسانه‌های خود که نزدیک به یک جریان خاص است، امام‌جمعه بوشهر را مورد هتک حرمت قرار داده و به ‌نوعی در دفاع از انگلیس خائن و جنایت‌کار، علیه این عالم فرزانه قلم‌فرسایی کردند.
 
به همین مناسبت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، طی بیانیه‌ای این حرکت مغرضانه و دشمن شادکن را به‌شدت محکوم کرده و حمایت جانانه خود را از آیت‌الله صفایی بوشهری اعلام داشته و با شعارهای مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه و ... انزجار خود را از افراد مذکور، ابراز کردند.
 
بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در زیر آمده است.
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های دین مبین اسلام است و قرآن مبین نیز دراین‌باره اکیداً سفارش کرده است که مستکبرین دشمنان آشکار مسلمانان هستند و نباید آنان را به دوستی گرفت.
 
در کشور و استان ما نیز، چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعدازآن، روزی نبوده که ملت و سرزمین ایران اسلامی، مورد آماج حملات نظامی، فکری، فرهنگی یا سیاسی و ... قرار نگرفته باشد.
 
این حملات و جنایات در اتفاقات مختلفی از نفوذ انگلیسی‌ها با هدف استعمار و تسلط در بوشهر گرفته تا لشکرکشی ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس و فتنه‌انگیزی در انتخابات سال 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و اخیراً که پروژه نفوذ و دخالت در امور و تصمیمات این مملکت را بی‌وقفه دنبال می‌کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود در ضربه زدن به دین و اعتقادات ما، از هیچ جرم و خباثتی، فروگذار نکرده و نمی‌کنند.
 
استان بوشهر نیز از دیرباز تاکنون، همواره نماد استکبارستیزی کشور ایران بوده و هست و مردم آن از نسل دلیرانی هستند که حاضرند از جان خود بگذرند، اما به‌هیچ‌وجه اجازه ندهند خاک و وطنشان لانه مستکبرین و شیاطین مکار و جنایت‌کار دشمنان مخصوصاً آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها شود.
 
قطعاً هرکس که تاریخ بوشهر را مطالعه کرده باشد و نسبت به مردم ولایتمدار این استان کوچک‌ترین شناختی داشته باشد، تشکیل کنسولگری انگلیسی‌ها در این دیار را غیرممکن و محال می‌دانند که قهرمانانی همچون رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی شهدای مبارزه با استکبار، سندی درخشان بر این مدعا هستند.
 
به خود می‌بالیم که هنوز در قلب میدان این مبارزه قرار داریم و فرماندهانی متعهد، انقلابی و ولایتمدار همچون نماینده معظم و معزز ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، پرچم‌دار این مبارزه در استان هستند که بیدار و هوشیار در خط مقدم ایستاده‌اند و هشدار می‌دهند که برای نفوذ در این خطه از کشور، باید از جنازه‌ام رد شوند.
 
اما برخی افراد غرب پرست و معلوم‌الحال، طبق معمول و آن‌طور که در سابقه ننگین خود ثابت کرده‌اند، هرگاه سخن از استکبارستیزی و جریان انقلابی و گفتمان مقابله با نفوذ و استعمار و استحاله مطرح می‌شود، گویی به ولی‌نعمتشان هشدار داده‌شده و ظاهراً مأمور هستند که مدافع جنایات دشمنان و حامی جنایت‌کاران باشند، آن‌چنان برافروخته می‌شوند که اخیراً به خود جرئت دهان‌گشادی و جسارت علیه علمایی همچون امام‌جمعه محبوب و مردمی بوشهر می‌دهند.
 
ما روحانیون و طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، این رفتارهای نابجا و سفاکانه و کوته‌بینانه را، به‌شدت محکوم می‌کنیم و به آنان هشدار می‌دهیم که اگر یک‌بار دیگر بخواهند در مقابل علمای ولایتمدار استان ما ابراز وجود کنند، دست آنان و اربابان پست‌فطرت و خبیثشان را قطع خواهیم کرد و با تأسی از سیره مبارزاتی رئیسعلی دلواری درسی فراموش‌نشدنی به آنان خواهیم داد.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین/846/202/ب3
ارسال نظرات