۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۲۱۴۰۵
استاد حوزه علمیه:

شهدا با اهدای خون خود به جهانیان درس عزت و آزادگی آموختند

خبرگزای رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: شهدای گرانسنگ ایران اسلامی با اهدای خون خود به جهانیان درس عزت و سعادتمندی آموختند و هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را بپیماید.
شهدا با اهداي خون خود به جهانيان درس عزت و آزادگي آموختند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسین اسلامی استاد حوزه علمیه قم عصر امروز در آیین بزرگداشت روز شهدا که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی در اراک برگزار شد، بیان کرد: شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چراغ هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی محسوب می شوند.

 

شهدای سبب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که شهدای ایران اسلامی سبب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: فداکاری شهدای بزرگ کشورمان سبب عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

حجت الاسلام اسلامی اظهار داشت: شهدای گرانسنگ ایران اسلامی با اهدای خون خود به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سعادتمندی آموختند و هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را بپیماید.

 

تکریم از شهدا تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند، تصریح کرد: تکریم از شهدا و خانواده های آنها، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام اسلامی خانواده های معظم شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باید صبر و استقامت این قشر از جامعه را ارج نهاده و همواره آنها را تکریم کنند.

 

خانواده های معظم شهدا، سرمایه های معنوی انقلاب و نظام

استاد حوزه علمیه قم با اشاره تاکید بر این که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب و نظام بوده و باید مورد تکریم و دلجویی قرار گیرند، گفت: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید بدانند که در دوران دفاع مقدس والدین شهدا با چه صبر و فداکاری منحصر به فردی فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند تا از کیان ایران زمین دفاع کنند.

 

گفتنی است، اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)؛ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1383 به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید و 12 هزار و 400 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب1

ارسال نظرات