۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۳۲۱۵۳۶
آیت الله طه محمدی:

برخی با تبلیغات مسموم به دنبال حاشیه سازی در انتخابات بودند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان گفت: برخی با تبلیغات مسموم در جامعه به دنبال برخی حاشیه ها بودند و مردم باید در برابر تبلیغات و اطلاعات نادرست مقاومت کنند.
آيت الله طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اولویت های کشور را در سه بخش اقتصاد مقاومتی، جهش علمی و مقابله با تهاجم فرهنگی تعیین کردند.

 

 

وی با بیان اینکه انتخابات اخیر درس های فراوانی را برای کشور داشت، گفت: برخی با تبلیغات مسموم در جامعه به دنبال برخی حاشیه ها بودند و مردم باید در برابر تبلیغات و اطلاعات نادرست مقاومت کنند.

 

 

امام جمعه همدان ایمان را در دو قسمت توصیف کرد و افزود: ایمان در قسمت نخست دارای ریشه ای محکم و راسخ است و با هر بادی نمی لرزد اما ایمان در قسمت دوم دارای ریشه ای ضعیف و سست است که با هر نسیمی تحت تأثیر قرار می گیرد.

 

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره مسأله نفوذ خاطر نشان کرد: تا وقتی که مردم در زندگی خود در جامعه متفکرانه عمل نکنند دشمن نیز از این خلأ استفاده کرده و در جامعه نفوذ می کند.

 

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: با توجه فرا رسیدن ایام آخر سال باید تبیین شود که برخی رفتارهای نادرست و ناهنجار در این ایام نباید موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود و این قبیل امور ناشی از بی عقلی و حرام است.

 

 

وی گفت: امروز مشکل آلودگی محیط زیست در کشور جدی است و هه مردم باید علاج واقعه را قبل ار وقوع بکنند و به طور جدی از فضای سبز شهر صیانت کنند چرا که امروز منابع طبیعی کشور نیازمند حفاظت و نگهداری است.

 

 

آیت الله طه محمدی به وقف های حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: وظیفه روحانیان در ایام تبلیغی فاطمیه این است که به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) برای مردم بپردازند.

 

 

وی در پایان با اشاره به به عظمت و جایگاه حضرت فاطمه در اسلام یادآور شد: حضرت زهرا(س) به معنای اسلام است و تبیین جایگاه ایشان در منابر برای مردم می تواند در شناخت مردم نسبت به واقعیت اسلام بسیار مؤثر باشد./979/201/ب1

ارسال نظرات