۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۷۳۹
بردار شهید علم الهدی:

مقابله با نفوذ دشمن اولویت نخست علم الهدی‎های زمان باشد

خبرگزاری رسا ـ ‎‎‎برادر شهید دانشجو «حسین علم الهدی» گفت: اگر امروز شهید علم الهدی در قید حیات مادی بود، مقابله با نفوذ دشمنان را در دستور کار خود قرار می داد، از این رو دانشجویان و جوانان این امر مهم را باید در اولویت نخست قرار بدهند.
 حجت الاسلام سيد حميد علم الهدي استاد دانشگاه و برادر شهيد سيد محمد حسين علم‌الهدي

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید حمید علم الهدی، استاد دانشگاه و برادر شهید سید محمد حسین علم‌الهدی در گفت و گویی گفت: شهید علم الهدی با شجاعتی که داشت توانست پیش از انقلاب در مقابل  شکنجه ساواک مقاوت کند و ایستادگی  و اراده شهید موجب احساس ذلت و زبونی ساواک  شد.

 

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس، دوران مقابله با دشمن در جهبه با توپ و تانک بود که چاره ای جز انجام تکلیف نبود ولی در این برهه زمانی که دشمن از ده ها جبهه ی غیرنظامی نفوذ کرده است، اگر  شهید  سید حسین علم الهدی بجز حضور معنوی حضور فیزیکی داشتند خودش را در این راه صرف و بدون هیچ چشم داشتی انجام تکلیف میکرد.

 

علم الهدی تصریح کرد: خدای متعال بعد از 14 قرن اسلام  اصیل را به مردم دنیا نشان داد و نقش مسئولیت ما مهم و سنگین است که باید در صحنه باشیم و نگاه مادی که در جامعه غرب رواج دارد را در جامعه راه ندهیم و یادمان نرود که ما با خدا عهد و میثاق بسته ایم و تلاشمان این است که در راه آسایش و آرامش گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه در هر دوران انسانهای ارزشمندی در دنیا زندگی کرده اند و در این دوران نیز انسان های باارزشمندی در قید حیات هستند، گفت: شهدا با شناخت تکلیف خود در جهبه های جنگ حضور یافتند. آن ها گوش به فرمان امام راحل بودند.

 

علم الهدی ادامه داد: باید راه نفوذ دشمن را بشناسیم و به مقابله با آن بپردازیم. امروز جبهه ی ما عرصه فرهنگی است و باید در این عرصه در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی کنیم. راهیان نور یک حرکت فرهنگی مهمی است که به وسیله آن می توانیم ماهیت انقلاب و دشمنی دشمنان را به جوانان بشناسانیم. ما باید شعار سال راهیان نور یعنی "ما آماده ایم" را جامه عمل بپوشانیم./1330/103/ب2

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات