۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۲۱۸۵۴
مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

فرهنگ دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا باید نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا مصداق گرامیداشت و پاسداشت خون شهدا است.
ديدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با خانواده شهید علی نصرتی دیدار کردند.


حجت الاسلام رشید مرادی، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور در این مراسم، ابراز داشت: شهدا به ملت ایران هویت و معرفت هدیه کردند و اکنون اقتدار ایران همچون خاری در چشم مستکبران جهان فرو رفته است.


مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه بیان داشت: به یُمن وجود شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای هسته ای و مدافع حرم اکنون ایران بر قله ای مرتفع ایستاده و به سرعت در حال طی مسیرهای کسب افتخار بین المللی است.


حجت الاسلام مرادی تأکید کرد: بر ملت ایران واجب است که قدردان خون پاک شهدا بوده و از خط امام راحل و شهدا عدول نکنند، زیرا عزت و اقتدار و آرامش و امنیت کشور به کلی مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا است.


وی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا و قدردانی از ایثار و صبر آن ها باید به یک فرهنگ تبدیل شده و تداوم یابد زیرا برپایی این دیدارها مصداق گرامیداشت و پاسداشت خون شهدا است.


حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور، استاد حوزه علمیه نیز با حضور در این دیدار، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار و ابهت جامعه هستند و دیدار با خانواده های شهدا افتخاری بزرگ نصیب مسؤولان و مردم می کند.


استاد حوزه علمیه یادآور شد: مسؤولان و مردم باید حافظ خون شهدا و خدمتگذار خانواده های شهدا باشند، صبر و بردباری مادران و پدران شهدا برگرفته از صبر حضرت زینب کبری(س) است.


حجت الاسلام صرفی پور در پایان تصریح کرد: شهدا با اهدای جان خود به مقام قرب الهی که بالاترین مقام است، دست یافتند و با کسب رضایت الهی سعادت و عزت و اقتدار را برای خود و ملت ایران رقم زدند.


گفتنی است، شهید نصرتی در سال 1364 در منطقه حمیدیه به شهادت رسید./857/202/ب2

ارسال نظرات