۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۲۱۸۷۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ائمه جمعه پرچم داران مصون سازی فرهنگی جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان توجه به مسائل فرهنگی را امری مهم در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم بیان کرد و گفت: ائمه جمعه پرچم داران مصون سازی فرهنگی جامعه هستند.
گردهمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در سی امین گردهمایی ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تریبون نماز جمعه ظرفیت عظیمی در فرهنگ سازی است.

 

وی با بیان این که فرهنگ از مهم ترین مسائل جامعه است و باید نسبت به دسیسه های فرهنگی دشمن هوشیار بود، افزود: امروز جنگ نرم دشمن در عرصه فرهنگی بسیار جدی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جنگ فرهنگی دشمن با ما چندین برابر شدیدتر از جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: جامعه را باید از آلودگی های فرهنگی پاک کرد.

 

وی در ادامه ائمه جمعه را پرچم داران مصون سازی فرهنگی در جامعه دانست و بیان کرد: در تریبون های نماز جمعه افزون بر پرداختن به مسائل گوناگون و روز جامعه باید به مسائل فرهنگی به صورت جدی پرداخته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مصون سازی فرهنگی از جمله سخنان رهبر معظم انقلاب پس از انتخابات هفتم اسفندماه بود که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به این که در استان لرستان 18 نماز جمعه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در تریبون های نماز جمعه باید به ابعاد مختلف انتخابات پرداخته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: مردم در انتخابات اخیر خوش درخشیدند، این حضور نعمت بزرگی برای کشور بوده و اکنون ما باید قدر این حضور را بدانیم و با همدلی و اتحاد به مردم خدمت کنیم.

 

وی با تأکید بر این که در تریبون نماز جمعه، از سوی رسانه ها و با سخنرانی سیاسیون باید به همه جهات انتخابات پرداخته شود، گفت: باید از ایجاد اختلاف و دو دستگی در استان جلوگیری کرد.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با تأکید بر فعال شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در لرستان، بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی نیز باید جلساتی مستمر در راستای طرح مسائل فرهنگی تشکیل شود.

 

پیشرفت در سایه علم تحقق می یابد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری و تأکید ایشان در راستای تقویت جهش علمی کشور، عنوان کرد: پیشرفت در سایه علم محقق می شود.

 

وی با بیان این که توسعه اقتصادی باید بر اساس اجرای طرح های دانش بنیان باشد، اظهار داشت: برای پیشرفت استان باید از ظرفیت های علمی و فکری استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تکیه به توانمندی های داخلی ادامه داد: تولیدات داخلی را باید در قالب اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در بخش سیاست اقتصاد مقاومتی، عنوان داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی و تکیه به توانمندی داخلی در استان لرستان باید معرفی قابلیت ها و توانمندی های استان فراهم شده و حوزه دامداری و کشاورزی استان تقویت شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات