۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۱۶۵
در سال 94؛

44 گفتمان دینی در زابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با بیان اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی باورهای مذهبی نسل جوان را تقویت می‌کند، گفت: در طول سال 94، مجموعا 44 گفتمان دینی با موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در مساجد، حوزه‌های علمیه و مدارس سطح شهرستان زابل برگزار شد.
عارفي

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: در طول سال 94، مجموعا 44 گفتمان دینی با موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در مساجد، حوزه‌های علمیه و مدارس سطح شهرستان زابل برگزار شد.


وی اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، احکام، امر به معروف و نهی از منکر، امام شناسی، راهکارهای عملی تحقق وحدت و انسجام در امت اسلامی از جمله عناوین این گفتمان‌های دینی بوده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل افزود: در این مراسم که به مناسبت‌های مختلف و ویژه گروه‌های سنی مختلف برگزار شد، از اساتید حوزه‌های علمیه قم و تهران و همچنین روحانیان بومی بهره بردیم.


وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های دیرینه مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است؛ دشمن سال‌هاست که تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است، بنابراین باید برای مهار این هجمه‌ها راهکارهایی ارائه شود.


حجت‌الاسلام عارفی بیان کرد: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، تقویت باورهای دینی نسل جوان است که با برگزاری گفتمان‌های دینی در موضوعات مختلف می‌توان به این امر کمک کرد./831/302/ب1

ارسال نظرات