۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۳۲۲۳۵۲

برگزاری 327 مسابقه قرآنی در حرم رضوی در سال94

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 327 مسابقه قرآنی در بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شده است.
برنامه قرآني در حرم رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، علی امینی گازار، مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی واحد محافل و مسابقات قرآنی را به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن کریم احداث کرده است.

 

وی عناوینی همچون «فرقان»، «در محضر قرآن»، «از قرآن بپرس»، «آفتاب طوس»، «شکوه هشتم» و «فرشتگان آسمانی» را از مهم‌ترین مسابقات قرآنی ویژه عموم زائران حرم مطهر رضوی برشمرد و ابراز کرد: مسابقه «آفتاب طوس» ویژه کارکنان اداره مرکزی آستان قدس رضوی، «فرقان» ویژه محافل قرآنی خواهران، «در محضر قرآن» و «فرشتگان آسمانی» نیز ویژه کودکان و نوجوانان در این بارگاه منور برگزار شد.

 

امینی با بیان اینکه در سال 94 بیش از 79 هزار و 250 نفر در مسابقات حرم مطهر رضوی شرکت کرده‌اند، گفت: از میان این تعداد 2 هزار و 480 نفر به عنوان برگزیده در این مسابقات انتخاب شده‌اند.

 

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ارتقای دانش و بینش قرآنی زائران و مجاوران، آشنایی با سوره‌ها، مفاهیم قرآن کریم و احادیث و روایات ائمه(ع) و ارتقای باورهای دینی بین جوانان و نوجوانان را از مهم ترین اهداف واحد محافل و مسابقات قرآنی آستان قدس رضوی دانست./1308/102/ب2

 

منبع: آستان قدس رضوی

ارسال نظرات