۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۲۳۱۳۸
امام جمعه آغاجاری:

تقویت بنیه دفاعی کشور، عامل حضور دشمن در پای میز مذاکره است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آغاجاری با اشاره به این که بحث موشکی و توان دفاعی حق مسلم مردم و نظام اسلامی است، گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور عامل حضور دشمن در پای میز مذاکره است.
موشک سجيل

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که یکی از بهترین و بارزترین سخنان رهبر معظم انقلاب در تبیین نفاق موجود در کشور در دیدار اخیر با مداحان اهل بیت بیان شده است، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر نفاقی که همچون آتش زیر خاکستر در بازی های سیاسی مخفی شده بصورت تدریجی و آرام خود را نشان می دهد.

 

امام جمعه آغاجاری با بیان این که جریان نفاق در اتفاقات مهمی همچون جنگ سوریه و استفاده گروه های ترویستی از سلاح شیمیایی که غرب و آمریکا دولت قانونی سوریه را عامل آن معرفی کرده اظهارنظر کرده است، اظهارداشت: نفاق داخل کشور همسو با دشمن مقاومت و اسلام شده و دولت قانونی سوریه را عامل این اقدام معرفی کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نظریه ها و گفته های زنجیروار و هدفمند جریان نفاق که در عکس گفته های ولی امر مسلمین و محور وحدت جهان اسلام مطرح شده اند، ابرازداشت: این نظریه ها و جسارت ها تا خطوط قرمز نظام اسلامی، مردم، شهدا و خانواده های آنها و رهبر معظم انقلاب و بحث موشکی را که حق مسلم مردم و نظام اسلامی است، پیش رفت.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: جریان نفاق درباره اموری که مردم اجازه اظهارنظر درباره آنها را نمی دهند سخن گفته و اشتباه تاریخی و جسارت بسیار بزرگی انجام داد.

 

وی تقویت بحث موشکی و دفاعی را مطابق با عقل دانسته و خاطرنشان کرد: با دستان خالی نمی توان به مبارزه با دشمن و دفاع از مردم پرداخت و عقل چنین اموری را نمی پذیرد.

 

امام جمعه آغاجاری با بیان این که بحث موشکی و دفاعی باعث تقویت و اقتدار نظام اسلامی، کشور و وحدت ملت شده است، افزود: بنا به سخنان رهبر معظم انقلاب دنیای کنونی دنیای مذاکره و موشک است و حضور دشمن در پای میز مذاکره به دلیل بنیه دفاعی و موشکی قوی ما است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود گفت: در اوائل انقلاب اسلامی دشمن با احساس عدم بنیه دفاعی قوی ما را به رسمیت نشناخته اما اکنون تقویت بنیه دفاعی عامل حضور دشمن در پای میز مذاکره است.

 

وی با بیان این که طبق عقل و سخنان رهبر معظم انقلاب امروز روزگار مذاکره و موشک است، تصریح کرد: خوشبینانه ترین نظر درباره کسانی که چنین سخنانی را مطرح کردند بازی سیاسی که مردم در آن نقش دارند و بدبینانه ترین حالت خیانت به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی است./9456/302/ب3

ارسال نظرات