۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۳۱۴۹
امام جمعه نورآباد:

اقتصاد مقاومتی، پادزهر فتنه دشمن در حوزه اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که دشمنان به دنبال تضعیف شرایط اقتصادی کشور هستند و در سایه تحریم ها می خواهند به اقتصاد ما ضربه وارد کنند، گفت: اقتصاد مقاومتی پاد زهر فتنه دشمن در حوزه اقتصادی است.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: انتخاب نام سال از سوی رهبری انتخابی حکیمانه است.

 

وی با بیان این که در انتخاب نام سال نظرسنجی می شود و افراد نخبه در این نظرسنجی نقش دارند، افزود: در انتخاب نام سال شرایط کشور سنجیده و مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب چندین سال است که بحث اقتصاد را مورد توجه قرار می دهد، عنوان داشت: در راستای این نام گذاری رهبری همواره از مردم درخواست دارند که در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

 

وی در ادامه اقدام و عمل را موضوع بسیار مهم و قابل تأملی دانست که رهبری در شعار امسال به آن تأکید کردند و افزود: در این زمینه باید راهکارهای جدی از سوی مسؤولان ارائه شود.

 

امام جمعه نورآباد با بیان این که دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال ضربه زدن به نظام از راه خلأهای موجود هستند، اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند.

 

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی پادزهر فتنه دشمن در زمینه ضربه زدن به اقتصاد کشور است و مهم ترین راه رونق اقتصادی کشور است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که تقویت بنیه اقتصادی کشور راه نجات مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: مسؤولان با سرلوحه قرار دادن شعار سال در برنامه های خویش باید در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

وی بیان کرد: دولت و ملت در سایه همدلی و همزبانی، اقدام و عمل باید همگام شوند و با تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی وضعیت اقتصادی کشور و ناامیدی دشمن از ضربه زدن به اقصاد کشور را فراهم کنند./9451/302/ب3

ارسال نظرات