۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۲۳۲۹۳

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از کم لطفی دولت به مراکز فرهنگی و عام المنفعه

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی از کم لطفی دولت در حق مراکز فرهنگی و عام المنفعه انتقاد و تاکید کرد که نباید هزینه اجرای طرح ها برای چنین مراکزی بالا باشد.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت­الله سید محمد علوی­گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر فروش شرکت مخابرات استان قم، از کم لطفی دولت و سایر مراکز در حق نهادهای فرهنگی و عام المنفعه که خیرشان به اقشار مختلف مردم می رسد انتقاد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: سعی شود که هزینه های اجرای طرح­ها به ویژه برای مراکز روحانیت که مراکز استفتاء سؤالات مردمی و محل رجوع آنان است و این مراکز، مراکز عام­المنفعه­ای به حساب می آید، بالا برده نشود؛ این کم لطفی دولت است که تفاوتی بین مراکز عام­المنفعه و سایر مراکز قائل نشوند؛ سعی شود این طرح­ها هزینه­های بالایی را در برنداشته باشد تا مردم به خوبی استقبال کنند.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآورشد: در تمام دنیا مراکز خیریه و نهادهای عام المنفعه مورد حمایت دولت ها قرار گرفته و تسهیلاتی در اختیارشان قرار می گیرد، ما انتظار داریم دولت به این امور توجه بیشتری داشته باشد.

 

وی ضمن تشکر از فعالیت­های شرکت مخابرات قم، اظهار داشت: آرزوی داریم که سیستم­های جدیدتر که روی کار می­آید، موجب تسهیل در کار مردم شود و اگر بتوانید در این مسأله مذاکره­ای صورت گیرد تا هزینه زیادی بر دوش مردم گذاشته نشود، بهتر است؛ کار شما قابل تقدیر است و از مسؤولان امر، تشکر می­کنیم.

 

کارگری، مدیر فروش شرکت مخابرات استان قم در ابتدای این دیدار به بیان فعالیت های واحد فروش شرکت مخابرات قم پرداخت و تصریح کرد: سرویس های ADSL مخابرات قم حدود 70 هزار شماره استان را پوشش می دهد و سرویس دیتا را در منازل ارائه می دهیم و در راستایاین پروژه در سرویس های تجاری و کلان برای مشترکین سازمان ها نهاد ها دانشگاه ها پروژه اجرای فیبر نوری را داریم.

 

وی درباره طرح فیبر نوری گفت: یکی دیگر از طرح­های شرکت مخابرات استان قم، طرح ATTH است که قصد داریم فیبر نوری را تا درب منزل مشترکین ارائه دهیم؛ این طرح جزو تکنولوژی­های روز دنیا به شمار می­آید که تجهیزات در منزل مشترک نصب می­شود و فیبر را از مخابرات به مراکز علمی و آموزشی خواهیم رساند.

 

مدیر فروش شرکت مخابرات استان قم افزود: پروژه اول این طرح، خیابان صفائیه را شامل می­شود که دفاتر علما و مراجع، نهادهای علمی و آموزشی مستقر است و این منطقه را در اولویت قرار دادیم؛ اجرایی­شدن این طرح، ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال بستر دیتا است و مشکلات حال حاضر از بین خواهد رفت و امید است با ارتباطات آنلاین و تصویری در روی شبکه­های دیتا، بتوانیم نشر مفاهیم اسلامی را در سطح کشور و دنیا خواهیم داشت.

 

کارگری افزود: زمان اجرای این طرح با توجه به قدیمی­بودن خیابان صفائیه و کوچه­های آن، به مجوز شهرداری بستگی دارد./822/202/ج

ارسال نظرات