۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۲۳۳۷۲
فردا صبح در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد؛

تشییع پیکر مطهر پنجمین شهید مدافع حرم

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید علی طاهری، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، فردا صبح با حضور مسؤولان و مردم این استان در شهرستان کیار و روستای سرتشنیز برگزار خواهد شد.
شهيد علي طاهري، پنجمين شهيد مدافع حرم در استان چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید علی طاهری، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، فردا صبح با حضور مسؤولان و مردم این استان در شهرستان کیار و روستای سرتشنیز برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است پیکر مطهر سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری از مدافعان حرم حضرت زینب(س) فردا 17 فروردین‌ماه، ساعت 8 صبح وارد فرودگاه شهرکرد می‌شود.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور در منزل این شهید مدافع حرم با دلجویی از خانوادهشهید، شهادت این بسیجی جوان مدافع سرافراز حرم آل الله را به پدر و مادر و خانواده و بازمادگان تبریک و تسلیت گفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: این شهید در برابر حوادثی که حرم آل الله و مکتب اهل بیت عصمت و جهان اسلام را تهدید می کرد یک روحیه بی قرار و ناآرام داشت و این ویژگی یک شیعه ناب و محب واقعی اسلام و اهل بیت(ع)است که نمی تواند اهانت و جسارت به ساحت مقدس آل الله را در هر کجای زمین که باشد، مشاهده و تحمل کند، بنابراین وظیفه می داند که از این خاندان و مکتب دفاع کند و این دفاع را هم بالاترین ارزش برای خود می داند.


امام جمعه شهرکرد گفت: الحمدلله الان نمونه این شهید در استان کم نیست و افراد زیادی برای دفاع از حرم حضرت زینب اعلام آمادگی می کنند تا در مقابله گروه های تکفیری بایستند و اجازه ندهند چهره پست و پلید تکفیری که به جهان اسلام خدشه وارد کرده است، به اهدافشان برسند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید به خانواده این شهید تبریک گفت چرا که شهید برای مقابله با تکفیری ها از جان خود گذشته است.


وی خاطرنشان کرد: این که یک انسان مؤمن این چنین پرشور و با اخلاص از دست می رود و خانواده ای عزادار می شوند، به یقین واقعا جای تأثر است اما این که این شهید جان خودش را در راه اسلام و ارزش های دینی فدا کرده و به یک هدف و جایگاه بلند رسیده واقعا جای تبریک و افتخار است.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هم اکنون زمینه حضور داوطلبانه میلیون جوانان مشتاق برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور فراهم نیست، اما اگر روزی اقتضاء کند و راه برای حضور و دفاع همه مشتاقان دفاع از حرم آل الله باز شود، به یقین دیگر هیچ اثری از داعش و شرارت آفرین در منطقه نخواهد بود چرا که داعش در منطقه در برابر قدرت اسلام هیچ چیز نیست./9457/202/ب3

 

ارسال نظرات