۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۲۴۰۲۸

برگزاری مراسم اعتکاف در 180 مسجد استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اعتکاف استان بوشهر در آستانه ایام اعتکاف از برگزاری این آئین معنوی در بیش از 180 مسجد استان خبر داد.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه ایام اعتکاف بیش از 180 مسجد در استان بوشهر میزبان معتکفان خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همه‌ساله برنامه‌های ایام‌البیض در روزهای 13، 14 و 15 ماه رجب برگزار می‌شود که برگزاری این مراسم فرصت خوبی است تا مومنان تقرب به خداوند و نزدیکی به معبود را احساس کنند.

 

رییس ستاد اعتکاف استان بوشهر در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در روایات و سیره اهل بیت بر تقرب جستن و نزدیکی به خداوند در سایه آیینی همچون اعتکاف تأکید شده است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی بر لزوم استفاده از مراسم اعتکاف به ‌عنوان یک آیین دینی تاثیرگذار و بزرگ ترین محفل معنوی تاکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در کنار روزه‌داری حضور در مسجد و برپایی نمازهای جماعت و برپایی محافل انس با قرآن در این ایام مورد تاکید است.

 

رییس ستاد اعتکاف استان بوشهر وجود گرم و پرشور جوانان را در مراسم اعتکاف یکی از ظرفیت‌های عظیم توصیف کرد و گفت: امیدواریم امسال نیز حضور جوانان و گروه سنی میانسال در مراسم اعتکاف زمینه یک حرکت مناسب و مطلوب را فراهم بیاورد./833/203/ب1

ارسال نظرات