۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۲۴۱۴۳
حجت الاسلام حاجی زاده:

اقتصاد درون زا مورد توجه جدی مسؤولان باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: وقتی دشمنان می‌بینند که نمی‌توانند از طریق نظامی به انقلاب ضربه بزنند تلاش می‌کنند تا از راه تحریم اقتصادی و فشارهای سیاسی به اهداف شوم خود دست یابند.
حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده، عضو شوراي استاني حوزه علميه آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، عصر امروز در دیدار جمعی از بانوان سرپرست خانوار موفق تحت پوشش کمیته امداد تحقق شعار سال را در گرو همدلی میان ملت و مسؤولان دانست و اظهار داشت: قوت درونی در گرو انجسام درونی کشور است.


وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری امسال را با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری کرده‌اند، افزود: تمامی آحاد و اقشار جامعه، مسؤولان استانی و شهرستانی ضرورت دارد در راستای تحقق شعار سال جاری تلاش کنند.


امام جمعه اهر هدف از نامگذاری سال جاری را تحرک در نهاد های مختلف، ملت و مسؤولان برای خود
کفایی و اقتصادی پویا است، افزود: معاد مردم در گرو معاش مردم است، رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته توجه جدی به مسأله اقتصاد داشته اند.


عضو شورای استانی حوزه توسعه مشاغل خانگی را یکی از راه‌کارهای اقتصاد مقاومتی دانست و اذعان داشت: مشاغل خانگی و هنرهای دستی سنتی باید همواره مورد توجه دست‌اندرکاران مسؤولان اجرایی و به‌ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.


وی  با بیان این‌که نقش زنان در اقتصاد خانواده‌ها بارز است، ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با زمینه‌سازی مناسب توانسته است بسیاری از از زنان بی سرپرست خانوار را تحت حمایت خود قرار دهد، این رویه تأثیرات مثبتی در جامعه خواهد داشت.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که لازم است تلاش شود تا هرکسی به‌اندازه توان و ظرفیت خود بتواند از زمینه‌های به وجود آمده از سوی نهادهای انقلابی استفاده کند، خاطرنشان کرد: تقویت اقتصاد درون زا لازمه امروز جامعه ایران است.


وی ادامه داد: وقتی دشمنان می‌بینند که نمی‌توانند از طریق نظامی به انقلاب ضربه بزنند تلاش می‌کنند تا از راه تحریم اقتصادی و فشارهای سیاسی به اهداف شوم خود دست یابند، توطئه های اقتصاد علیه نظام اسلامی می‌تواند با تقویت اقتصاد کشور خنثی شود.


امام جمعه اهر با تمجید از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تقویت افراد تحت پوشش خود قدم‌های مثبتی را در راستای تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها و خود کفایی اقتصادی آن ها برداشته است و این جای تقدیر دارد./854/203/ب1

ارسال نظرات