۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۲۴۲۴۳
امام جمعه شهر برزک:

موضع صریح رهبری در سال 88 سبب درس گرفتن دشمن در دوره های بعد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با اشاره به این که رهبری در سال 88 بدعتی را نپذیرفتند، گفت: موضع صریح رهبری در سال 88 سبب درس گرفتن دشمن در دوره های بعد شد.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بسیاری از مشکلات کشور در مسائل فرهنگی است، اظهار داشت: در ایران اسلامی بسیاری که در رأس کار هستند تعریف درستی از حکومت اسلامی ندارند و حاضر به مراجعه به منابع دینی نیستند تا تعریف حکومت و قدرت را درک کنند و بدانند که قدرت دارای ارزش و یا وسیله ای برای خدمت است.

 

وی افزود: اگر مسؤولان درک درستی از حکومت اسلامی داشته باشند، دیگر شاهد اتفاقاتی مانند فتنه 88 نخواهیم بود.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به عدم رأی آوری برخی از بزرگان در انتخابات اخیر و تجلیل رهبر معظم انقلاب از آنها، گفت: چگونه رأی دادن مردم طبیعی است و غیر از این می تواند برای دشمن فرصت ایجاد کند.

 

امام جمعه شهر برزک با بیان این که برخی همواره به دنبال حذف نخبگان هستند، ابراز کرد: در تمام جریانات عده ای فرصت ورود به عرصه قدرت را پیدا نمی کنند، اما حقایقی روشن و به اثبات می رسد.

 

وی نجیبانه برخورد کردن بزرگان را بیانگر عدم قدرت طلبی آنها دانست و گفت: ما باید به دنیا ثابت کنیم که در ایران اسلامی جریان قدرت وجود ندارد.

 

به گفته وی، در سال 88 جنگ قدرت به وجود آمده بود که نتیجه آن خدشه دار شدن هویت ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که رهبری در سال 88 بدعتی را نپذیرفتند، گفت: موضع صریح رهبری در سال 88 موجب درس گرفتن دشمن در دوره های بعد شد./1307/302/ب1

ارسال نظرات