۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۲۴۵۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

پیوند عمیق مردم و رهبری عامل پیروزی جریان حق در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پیوند عمیق میان مردم و رهبری را عامل پیروزی جریان حق در کشور دانست و گفت: مردم با بصیرت پای انقلاب ایستادند و هرگز اجازه نمی دهند کسانی شعله فتنه انگیزی را در کشور روشن کنند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی شامگاه امروز در مراسم هفدهمین سالگرد آیت الله روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در مدرسه علمیه خاتم الانبیای بابل، گفت: آیت الله هادی روحانی شخصیت برجسته ای در میان شاگردان امام راحل محسوب می شوند که مشعل مبارزه با رژیم ستمشاهی را از سال 1342 در خطه شمال کشور روشن کرد.


وی زندگی زاهدانه آیت الله روحانی را از ویژگی های برجسته آن مرحوم عنوان کرد و افزود: ساده‌زیستی و زندگی زاهدانه آیت‎الله روحانی(ره) یک الگوی برجسته محسوب می شود زیرا زندگی ایشان قبل و بعد از انقلاب به لحاظ مادی تغییری نکرد.


امام جمعه مشهد ولایتمداری و اطاعت کامل از ولایت را از دیگر ویژگی های برجسته آیت الله روحانی عنوان و خاطرنشان کرد: تمام موضع گیری‌های سیاسی و خصوصیات رفتاری آیت‌الله روحانی نشأت گرفته از ایمان خالصانه الهی و باورهای عمیق دینی بود.


وی با اشاره به اینکه سبک زندگی آیت الله روحانی یک الگوی برجسته برای روحانیت و افراد جامعه ما است، اظهار داشت: آیت الله روحانی در مقابل انحرافات ایستادگی و مبارزه می کرد و در حقیقت روحانیت باید پیشگام در جلوگیری از انحراف از خط اصیل اسلام و انقلاب باشد.


آیت الله علم الهدی به فتنه انگیزی دشمنان و عوامل داخلی آنان برای منحرف کردن مسیر انقلاب، گفت: عدم بصیرت و هوشیاری مردم موجب گمراهی آنان در دو راهی میان حق و باطل می شود و کسانی از فتنه ها سلامت بیرون می آیند که در مسیر ولایت باشند.


وی افزود: دشمن به دنبال القای این مطلب که نزاع سیاسی در کشور را جنگ قدرت معرفی کند در صورتی که مسأله ما حق و باطل است.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه کسانی در کشور پیاده نظام دشمن هستند، تأکید کرد: جریان ضد انقلاب، می‌خواهد با به دست گرفتن قدرت در کشور، مسیر انقلاب را به سوی اسلام آمریکایی ببرد.


وی ادامه داد: روحانیت حقیقی مانع اصلی جریان منحرف در کشور است و نمی گذارد کسانی برخلاف اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری، ذهنیت مردم را به انحراف بکشانند.


آیت الله علم الهدی پیوند عمیق میان مردم و رهبری را عامل پیروزی جریان حق در کشور دانست و گفت: مردم با بصیرت پای انقلاب ایستادند و هرگز اجازه نمی دهند کسانی شعله فتنه انگیزی را در کشور روشن نمایند./1313/202/ب2

ارسال نظرات